Počet záznamů: 1  

Eucharistické zážitky

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


    Vyd. 1. - Olomouc : Matice cyrilometodějská, 2005 - 133 s. ; 21 cm
    ISBN 80-7266-191-4
      Štula, Lubomír - Překladatel
     eucharistie
     deníky  vyprávění  příručky
    SignaturaC 320.881
    Umístění 27-5 - Křesťanský kult. Bohoslužby. Poutě. Duchovní život. Svátosti
    Eucharistické zážitky
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 320.881   

    Údaje o názvuEucharistické zážitky / [z německého originálu ... přeložil Lubomír Štula]
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajeOlomouc : Matice cyrilometodějská, 2005
    Fyz.popis133 s. ; 21 cm
    ISBN80-7266-191-4
    Číslo nár. bibl.cnb001498006
    OriginálEucharistischen Erlebnisse
    Dal.odpovědnost Štula, Lubomír (Překladatel)
    Předmět.hesla eucharistie
    Forma, žánr deníky * vyprávění * příručky
    Konspekt27-5 - Liturgie. Křesťanské umění a symbolika. Duchovní život
    MDT 27-5
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru27-5 - Křesťanský kult. Bohoslužby. Poutě. Duchovní život. Svátosti
    Druh dok.KNIHY
    Eucharistické zážitky
    Paní Ida Peerdemanová z Amsterodamu byla omilostněna zjeveními Panny Marie od 25. března 1945 do 31. května 1959. Biskup Joseph Mary Punt z Haarlemu-Amsterodamu formálně potvrdil nadpřirozený charakter těchto zjevení. V jednom z posledních poselství, která jsou stále více eucharistického rázu, Panna Maria oznamuje: „Kontakt zůstane zachován.“ Dnes víme, že Matka všech národů rozuměla pod tímto „kontaktem“ tzv. eucharistické zážitky, které začaly 17. června 1958 souběžně s poselstvími a až do 25. března 1984 byly zveřejněny. Vizionářka mohla zakoušet ohlášenou útěchu a slíbenou pomoc skrze eucharistické zážitky, které nastupovaly především během mše svaté zcela neočekávaně. Nejsvětější Eucharistie je přitom centrem a Ida cítí a prožívá fyzicky skutečnou a živou přítomnost Krista v Nejsvětější Eucharistii. Eucharistické zážitky tvoří s poselstvími jednotu. V obojích je slyšet hlas Pána a také hlas Paní, přičemž vizionářka – na rozdíl od poselství – vnímá slova při eucharistických zážitcích nikoliv zvenčí, ale zevnitř. Jsou vyslovována velmi pomalu, ale Ida je nemůže jako při poselstvích hlasitě opakovat, nýbrž dodatečně je zapisuje. Přitom může vizionářka slova vnitřně znovu slyšet. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.