Počet záznamů: 1  

E-Marketing II


  1.  Steinová, Martina, 1965-2012 - Autor
    1. vyd. - Ostrava : Vysoká škola báňská - Technická univerzita, 2003 - 107 s. : il. ; 29 cm
    ISBN 80-248-0351-8
      Hluchníková, Miluše, - Autor   Přádka, Michal, - Autor
     internetový marketing  marketingová komunikace
     učebnice vysokých škol
    SignaturaS 29.731
    Umístění
    E-Marketing II
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníS 29.731   

    Údaje o názvuE-Marketing II. : marketingová komunikace na internetu, elektronické obchodování / Martina Steinová, Miluše Hluchníková, Michal Přádka
    Další variantní názvyElektronické obchodování
    Marketingová komunikace na internetu
    Záhlaví-jméno Steinová, Martina, 1965-2012 (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajeOstrava : Vysoká škola báňská - Technická univerzita, 2003
    Fyz.popis107 s. : il. ; 29 cm
    ISBN80-248-0351-8
    Číslo nár. bibl.cnb001253593
    PoznámkyTerminologický slovník. 200 výt.. Nad názvem: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Dal.odpovědnost Hluchníková, Miluše, 1955- (Autor)
    Přádka, Michal, 1977- (Autor)
    Dal.odpovědnost Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta
    Předmět.hesla internetový marketing * marketingová komunikace
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    Konspekt37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    658 - Řízení a správa podniku
    MDT 658.8:004.738.5 , 658.8:316.77 , (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    E-Marketing II
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.