Počet záznamů: 1  

Dvacet pět kapitol z didaktiky matematiky

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


    Praha : Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta, 2004 - s. 213-455 : il. ; 21 cm
    ISBN 80-7290-189-3
      Hejný, Milan, - Editor   Novotná, Jarmila, - Editor   Vondrová, Naďa, - Editor
     matematika  vyučovací předměty  vyučovací metody  předmětová didaktika
    vyučování matematice didaktika matematiky
     výzkumné zprávy  úvahy  sborníky
    SignaturaC 318.415/2
    Umístění 51 - Matematika. Teoretická matematika
    Dvacet pět kapitol z didaktiky matematiky
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 17.05.2024)C 318.415/2   

    Údaje o názvuDvacet pět kapitol z didaktiky matematiky. 2. díl / Milan Hejný, Jarmila Novotná, Naďa Stehlíková (editoři)
    Variantní názvy25 kapitol z didaktiky matematiky
    Vyd.údajePraha : Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta, 2004
    Fyz.popiss. 213-455 : il. ; 21 cm
    ISBN80-7290-189-3
    PoznámkyPoznámky
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstřík
    Dal.odpovědnost Hejný, Milan, 1936- (Editor)
    Novotná, Jarmila, 1946- (Editor)
    Vondrová, Naďa, 1968- (Editor)
    Dal.odpovědnost Univerzita Karlova. Pedagogická fakulta (Praha, Česko)
    Předmět.heslavyučování matematice didaktika matematiky
    Předmět.hesla matematika * vyučovací předměty * vyučovací metody * předmětová didaktika
    Forma, žánr výzkumné zprávy * úvahy * sborníky
    Konspekt51 - Matematika
    MDT 51 , 37.016 , 371.3 , 37.016.026 , (047.31) , (0:82-4) , (082)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru51 - Matematika. Teoretická matematika
    Druh dok.KNIHY
    Dvacet pět kapitol z didaktiky matematiky
    Druhá část publikace, ve které 11 autorů formuluje své dílčí problémy a zkoumá je vlastní metodikou práce. Společné je přesvědčení o klíčové roli učitele.
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.