Počet záznamů: 1  

Dokonalé služby

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Vosoba, Pavel, 1958- - Autor
    1. vyd. - Praha : Grada, 2004 - 164 s. : barev. il. ; 21 cm
    ISBN 80-247-0847-7
     služby
     populárně-naučné publikace
    SignaturaC 312.190
    Umístění 338.3/.4 - Výroba a služby podle odvětví. Cestovní ruch
    Dokonalé služby
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 312.190   

    Údaje o názvuDokonalé služby : co chtějí zákazníci / Pavel Vosoba
    Záhlaví-jméno Vosoba, Pavel, 1958- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Grada, 2004
    Fyz.popis164 s. : barev. il. ; 21 cm
    ISBN80-247-0847-7
    Číslo nár. bibl.cnb001295843
    Předmět.hesla služby
    Forma, žánr populárně-naučné publikace
    Konspekt338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví
    MDT 338.46 , (0.062)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru338.3/.4 - Výroba a služby podle odvětví. Cestovní ruch
    Druh dok.KNIHY
    Dokonalé služby
    Kniha provokující svou otevřeností a vyhraněným pohledem vychází ze skutečných příběhů a každodenních situací podnikatelské praxe. Ukazuje, že profesionální služby jsou o obyčejném řešení obyčejných problémů obyčejných lidí, vede k zamyšení a opětovnému hodnocení obchodních i osobních výher i ztrát. Je vzrušující do okamžiku, než prozřete, že nejde pouze o kvalitu služeb vašich konkurentů. Z více než padesáti výjimečně čtivě psaných příběhů a z nekomplikovaných a jasných praktických závěrů načerpají inspiraci nejen podnikatelé, manažeři a obchodníci. Uznávaný autor (např. knihy Firemní inteligence, Řízení firemních financí) se jako podnikatel a poradce věnuje obchodu a rozvoji firemního zákaznického přístupu. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.