Počet záznamů: 1  

Dokonalé služby

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Vosoba, Pavel, 1958- - Autor
    1. vyd. - Praha : Grada, 2004 - 164 s. : barev. il. ; 21 cm
    ISBN 80-247-0847-7
     služby
     populárně-naučné publikace
    SignaturaC 312.190

    0x k půjčení domů a 0x ke studiu v knihovně z celkem 1 ks k dispozici - viz exempláře

    Dokonalé služby

    Najdete ve volném výběru. Podrobné informace o uložení najdete v tabulce exemplářů.

    SignaturaČár.kódLokaceDislokaceInfoMísto
    C 312.1902681127540Lidickávolný výběrjen rez. Doba výp. 30 dní
    Údaje o názvuDokonalé služby : co chtějí zákazníci / Pavel Vosoba
    Osobní jméno Vosoba, Pavel, 1958- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Grada, 2004
    ISBN80-247-0847-7
    Číslo nár. bibl.cnb001295843
    Předmět.hesla služby
    Forma, žánr populárně-naučné publikace
    Konspekt338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví
    MDT 338.46 , (0.062)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru338.3/.4 - Výroba a služby podle odvětví. Cestovní ruch
    Druh dok.KNIHY
    Kniha provokující svou otevřeností a vyhraněným pohledem vychází ze skutečných příběhů a každodenních situací podnikatelské praxe. Ukazuje, že profesionální služby jsou o obyčejném řešení obyčejných problémů obyčejných lidí, vede k zamyšení a opětovnému hodnocení obchodních i osobních výher i ztrát. Je vzrušující do okamžiku, než prozřete, že nejde pouze o kvalitu služeb vašich konkurentů. Z více než padesáti výjimečně čtivě psaných příběhů a z nekomplikovaných a jasných praktických závěrů načerpají inspiraci nejen podnikatelé, manažeři a obchodníci. Uznávaný autor (např. knihy Firemní inteligence, Řízení firemních financí) se jako podnikatel a poradce věnuje obchodu a rozvoji firemního zákaznického přístupu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading...

Počet záznamů: 1