Počet záznamů: 1  

Direct marketing


  1.  Nash, Edward L. - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Computer Press, 2003 - xxxiv, 604 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 80-7226-838-4
    Ekonomie Praxe manažera
     přímý marketing
     příručky
    SignaturaC 309.229
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Direct marketing
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 309.229   

    Údaje o názvuDirect marketing / Edward Nash ; [překlad Vilém Jungmann]
    Záhlaví-jméno Nash, Edward L. (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Computer Press, 2003
    Fyz.popisxxxiv, 604 s. : il. ; 23 cm
    ISBN80-7226-838-4
    Číslo nár. bibl.cnb001242200
    Edice Ekonomie (Computer Press)
    Praxe manažera (Computer Press)
    PoznámkyObsahuje rejstřík
    OriginálDirect marketing : strategy, planning and execution
    Předmět.hesla přímý marketing
    Forma, žánr příručky
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 658.849.2 , 339.1 , 658.8 , 659
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Direct marketing
    The "master strategist of direct marketing" has enhanced his classic reference with a wealth of proven direct mail strategies for the Internet age. This eagerly awaited edition adds in-depth information on profitable use of the Web for direct response sales, as well as increased coverage of alternative media, infomercials, telemarketing, and database marketing. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.