Počet záznamů: 1
Čítanka pro 5. ročník
Údaje o názvu Archeologie ve středních Čechách Nakladatel Praha : Ústav archeologické památkové péče středních Čech, 1997- Fyz.popis 30-31 cm ISSN 1214-3553 Číslo nár. bibl. cnb000291426 Vydáváno Č. 1 (1997)- Poznámky V některých roč. souběžné názvy. Od roč. 1999? do roč. 2008 z technických důvodů ve 2 sv. Od roč. 13/1 (2009) není uvedeno ISBN, přiděleno ISSN 1214-3553. Některé sv. mají ISBN. V roce 2017 vyšel k ročníkům 1 (1997)-20 (2016) bibliografický rejstřík (samostatný svazek s vlastním ISBN) Jazyková pozn. Anglická a německá resumé Suplement Lutovský, Michal. Archeologie ve středních Čechách
Lutovský, Michal. Raně středověké pohřebiště v Zelenči
Lutovský, Michal. Raně středověké mohyly v Čechách
Předmět.hesla archeologické výzkumy - Česko * archeologické nálezy - Česko * Čechy střední (Česko) Forma, žánr sborníky Konspekt 902 - Archeologie MDT (437.31-11) , (081) , (082) , 902.2 , 903.2 , 902:904 , (437.31-191.2) , (062.552) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Regálové číslo RZ Roky odběru 2009- Druh dok. PERIODIKA - Souborný záznam periodika Údaje o názvu Čítanka pro 5. ročník / Dagmar Dorovská, Vlasta Řeřichová Další variantní názvy Čítanka 5 Záhlaví-jméno Dorovská, Dagmar, 1938- (Autor) Vyd.údaje Olomouc : Prodos, 1997 Fyz.popis 125 s. : barev. il. ; 26 cm ISBN 80-85806-72-X Číslo nár. bibl. cnb000278900 Poznámky V tiráži název: Čítanka 5 Dal.odpovědnost Řeřichová, Vlasta, 1949- (Sestavovatel, kompilátor)
Předmět.hesla literární výchova Forma, žánr učebnice základních škol * čítanky Konspekt 82 - Literatura. Literární život 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 82:37.016 , (075.2) , (075)028 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Model „Metodická příručka“ umožnil vytvořit pro děti publikaci maximálně vstřícnou po všech stránkách – graficky, tematicky i slovníkově. Učebnice je perfektně naladěna na dětské vnímání, nic nepatřičného v ní děti neruší. Podrobné metodické komentáře ke každé stránce učebnice, včetně výsledků cvičení i pracovních postupů, jsou uvedeny v samostatné publikaci pro učitele. Učebnice je pojata jako pracovní – to má několik výhod. Výklad se přirozeně prolíná s tvůrčími úkoly a procvičovacími pasážemi, děti mají vše pohromadě, snadno se orientují a mohou přímo pracovat se všemi složkami. Učebnice nepotřebuje doplnění pracovním sešitem a pro lepší možnost práce s ní je rozdělena do lákavější podoby tří tenčích sešitů. Cvičení a úkoly, které doprovázejí výklad, jsou pojaty aplikačně, děti rychle chápou, jak jim matematické a logické postupy pomohou v běžném životě. Učebnice tak pomocí dosahování očekávaných výstupů stanovených RVP přirozeně buduje a rozvíjí i klíčové kompetence. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1