Počet záznamů: 1
Osvaldová, Barbora, 1950- - Autor
1. vyd. - Praha : Libri : Sociologické nakladatelství, 2004 - 158 s. ; 20 cm
ISBN 80-86429-31-8, ISBN 80-7277-263-5
Gender sondy ;
feminismus gender masmédia
studieSignatura C 315.172 Umístění 316.34 - Sociální diferenciace, společenské třídy Údaje o názvu Česká média a feminismus / Barbora Osvaldová Záhlaví-jméno Osvaldová, Barbora, 1950- (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Libri : Sociologické nakladatelství, 2004 Fyz.popis 158 s. ; 20 cm ISBN 80-86429-31-8 Kč 240,00 80-7277-263-5 Kč 240,00 Číslo nár. bibl. cnb001413968 Edice Gender sondy (Sociologické nakladatelství) Poznámky Terminologický slovník Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky Předmět.hesla feminismus - Česko * gender - Česko * masmédia - Česko Forma, žánr studie Konspekt 316.3 - Globální společnosti. Sociální struktura. Sociální skupiny MDT 141.72 , 316.66-055.1/.3 , 659.3 , (437.3) , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 316.34 - Sociální diferenciace, společenské třídy Druh dok. KNIHY Feminismus jako pojem se v českých médiích začal více objevovat po roce 1990. I když nebyl nový, byl spíše vnímán jako pojem či termín importovaný, vnucovaný české společnosti různými feministickými skupinami, zejména z USA a Spolkové republiky Německo, které se rozhodly, že své východní „sestry“ přivedou na „správnou cestu“ pomocí osvěty, grantů a trvalého tlaku. Feminismus tehdy prožíval na západ od našich hranic již svou třetí a možná čtvrtou fázi, dokonce se už dostal tak daleko, že jeho zastánkyně na univerzitách začaly kritizovat vlastní teorie. U nás však byl, a do jisté míry i zůstal vnímán jako něco neprobádaného, a autorka se proto rozhodla osvětlit tuto problematiku širší čtenářské veřejnosti. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1