Počet záznamů: 1  

Co říkají děti, než se naučí mluvit

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Holinger, Paul C. - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Triton, 2005 - 222 s. : il. ; 24 cm
    ISBN 80-7254-634-1
      Doner, Kalia - Autor   Hnídková, Alena - Překladatel
     kojenci  batolata  emoce  nonverbální komunikace  rodiče a děti
     příručky
    SignaturaC 318.691
    Umístění 159.94 - Emoce. Vůle
    Co říkají děti, než se naučí mluvit
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 318.691   
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) k vypůjčeníC 318.691 a   

    Údaje o názvuCo říkají děti, než se naučí mluvit : devět signálů, jichž nemluvňata užívají k vyjádření svých pocitů / Paul C. Holinger a Kalia Donerová ; [z anglického originálu ... přeložila Alena Hnídková]
    Záhlaví-jméno Holinger, Paul C. (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Triton, 2005
    Fyz.popis222 s. : il. ; 24 cm
    ISBN80-7254-634-1
    Číslo nár. bibl.cnb001573132
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    OriginálWhat babies say before they can talk
    Dal.odpovědnost Doner, Kalia (Autor)
    Hnídková, Alena (Překladatel)
    Předmět.hesla kojenci * batolata * emoce * nonverbální komunikace * rodiče a děti
    Forma, žánr příručky
    Konspekt159.93/.94 - Senzorické a motorické funkce. Emoce. Vůle
    MDT 316.346.32-053.3 , 316.346.32-053.4 , 159.942 , 316.772.2 , 173.5/.7 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru159.94 - Emoce. Vůle
    Druh dok.KNIHY
    Co říkají děti, než se naučí mluvit
    Děti již při narození přicházejí na svět vybaveny vyjadřovacími schopnostmi. Dospělí však často jejich preverbální komunikaci nevěnují dostatečnou pozornost. Přitom již v raných fázích dětství existuje devět základních signálů pro vyjádření pocitů, emocí a reakcí dítěte. Proto je třeba, aby rodiče se naučili rozeznávat tyto signály, adekvátně na ně reagovali a porozuměli svému dítěti. Tak mu mohou pomoci rozvíjet jeho osobnost, podporovat hravost, sebeúctu, zájem. Naopak je třeba se vyhnout fatálním rodičovským chybám plynoucím z chybného ignorování či přímo potlačování některých projevů dětských emocí. Autor zásadně odmítá tělesné tresty, včetně lehkého plácnutí, kategorické zakazování výrazem NE - to vše vede k potlačování osobnosti dítěte. Zdůrazňuje kvantitu času věnovaného dítěti, opakované vysvětlování a diskutování již od raného věku. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.