Počet záznamů: 1
Zelinková, Olga - Autor
1. vyd. - Havlíčkův Brod : Tobiáš, 2005 [i.e. 2006] - 167 s. : il. ; 22 cm
ISBN 80-7311-022-9
jazyková výuka specifické poruchy učení
monografieSignatura C 322.579 Umístění 376 - Speciální pedagogika Údaje o názvu Cizí jazyky a specifické poruchy učení / Olga Zelinková Obálkový název Dys-- cizí jazyky a specifické poruchy učení Záhlaví-jméno Zelinková, Olga (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Havlíčkův Brod : Tobiáš, 2005 [i.e. 2006] Fyz.popis 167 s. : il. ; 22 cm ISBN 80-7311-022-9 Číslo nár. bibl. cnb001644758 Poznámky Správné vročení v tiráži. Terminologický slovník Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Jazyková pozn. Část. německý text Předmět.hesla jazyková výuka * specifické poruchy učení Forma, žánr monografie Konspekt 376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob MDT 81'24 , 616.89-008.43 , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština ; němčina Ve volném výběru 376 - Speciální pedagogika Druh dok. KNIHY Projevy specifických poruch učení (zejména dyslexie) významně ztěžují osvojení cizího jazyka, přičemž hlavní překážkou není pouze neschopnost číst a psát, ale nedostatečný rozvoj poznávacích procesů a v souvislosti s nimi se rozvíjející problémy emocionální. Přesto lze na základě diagnostiky, rodinné anamnézy a osobnostních faktorů vytvořit optimální metodu, díky níž dítě dosáhne hlavního cíle - komunikativní kompetence. Obsah výuky je tedy dán individuálním vzdělávacím plánem vycházejícím z rámcového vzdělávacího programu a vzdělávacího programu školy. Autorka uvádí konkrétní příklady a reedukační postupy osvojování vědomostí a dovedností na modelu výuky německého jazyka a zdůrazňuje základní předpoklad úspěchu: motivace dítěte, klid a pohoda při práci. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1