Počet záznamů: 1  

Abeceda marketingu


  1.  Maruani, Laurent - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Management Press, 1995 - 227 s. : il. ; 22 cm
    ISBN 80-85603-95-0
     marketing
     příručky
    SignaturaC 285.235
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Abeceda marketingu
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 285.235   

    Údaje o názvuAbeceda marketingu / Laurent Maruani ; [z francouzského originálu ... přeložili Zdeněk Mošna a Anna Krejzová]
    Záhlaví-jméno Maruani, Laurent (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Management Press, 1995 (Olomouc : Moravská tiskárna)
    Fyz.popis227 s. : il. ; 22 cm
    ISBN80-85603-95-0
    Číslo nár. bibl.cnb000108953
    OriginálMarketing, tout simplement
    Předmět.hesla marketing
    Forma, žánr příručky
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 658.8 , 339.1
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Abeceda marketingu
    Objasnění všech složek tzv. marketingového mixu - významu a postavení výrobku či služby, distribuce, komunikace, reklamy propagace a tvorby ceny. Zdroj anotace: Národní knihovna ČR
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.