Počet záznamů: 1  

10 zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb, CRM v digitálním věku

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Bureš, Ivan - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Management Press, 2001 - 158 s. ; 21 cm
    ISBN 80-7261-056-2
      Řehulka, Pavel - Autor
     management prodeje  řízení vztahů se zákazníky
     příručky
    SignaturaC 304.154
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    10 zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb, CRM v digitálním věku
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 304.154   

    Údaje o názvu10 zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb, CRM v digitálním věku / Ivan Bureš & Pavel Řehulka
    Další variantní názvyCRM v digitálním věku
    Variantní názvyDeset zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb, CRM v digitálním věku
    Záhlaví-jméno Bureš, Ivan (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Management Press, 2001
    Fyz.popis158 s. ; 21 cm
    ISBN80-7261-056-2
    Číslo nár. bibl.cnb001034309
    Dal.odpovědnost Řehulka, Pavel (Autor)
    Předmět.hesla management prodeje * řízení vztahů se zákazníky
    Forma, žánr příručky
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 005.346 , 658.8.01 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    10 zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb, CRM v digitálním věku
    Kniha je volným pokračováním bestselleru "10 zlatých pravidel prodeje" prvního z autorů a v jeho duchu nabízí metody péče o zákazníka vycházející z praktických zkušeností obou autorů - známého autora úspěšných knih o marketingu a prodeji a marketingového specialisty a ředitele jedné z předních českých vzdělávacích společností. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.