Počet záznamů: 1
Plánování v mateřské škole
Koželuhová, Eva - Author
202 stran : barevné ilustrace ; 24 cm
ISBN 978-80-7496-492-3
Škardová, Miroslava, - Author Loudová Stralczynská, Barbora - Author
předškolní výchova mateřské školy vzdělávací programy kurikulum učitelky mateřských škol pedagogické dovednosti
kolektivní monografieCall number C 430.673 Umístění 373.2 - Předškolní výchova Údaje o názvu Plánování v mateřské škole : cesta od RVP PV k denní přípravě učitele / Eva Koželuhová, Miroslava Škardová, Barbora Loudová Stralczynská Záhlaví-jméno Koželuhová, Eva (Autor) Nakladatel Praha : Raabe, [2025] Copyright ©2025 Fyz.popis 202 stran : barevné ilustrace ; 24 cm ISBN 978-80-7496-492-3 Číslo nár. bibl. cnb003713086 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Jazyková pozn. České a anglické resumé Dal.odpovědnost Škardová, Miroslava, 1971- (Autor)
Loudová Stralczynská, Barbora (Autor)
Předmět.hesla předškolní výchova * mateřské školy * vzdělávací programy * kurikulum * učitelky mateřských škol * pedagogické dovednosti Forma, žánr kolektivní monografie Konspekt 373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání MDT 373.2 , 373.24 , 37.091.214 , 37.016 , 373.2.011.3-055.2 , 37.091.321 , (048.8:082) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 373.2 - Předškolní výchova Druh dok. KNIHY Publikace Plánování v mateřské škole s podtitulem Cesta od RVP PV k denní přípravě učitele se věnuje problematice plánování v předškolním vzdělávání – od teoretických východisek kurikula po každodenní praxi ve třídách mateřských škol. Reaguje na aktuální výzvy v oblasti individualizace a kompetenčního rozvoje dětí s využitím konstruktivistických přístupů. Text je obohacen o praktické příklady dobré praxe, ukázky schémat integrovaných bloků a inovativní formy plánování, například spolupráci s dětmi či plánování vycházející z konkrétních situací. Autorky, uznávané odbornice v oblasti předškolního vzdělávání, nabízejí hluboký vhled do plánovacího procesu s důrazem na osobnostní rozvoj dětí a jejich individuální potřeby. Publikace tak představuje progresivní nástroj pro kvalitní pedagogickou práci v mateřských školách. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1