Počet záznamů: 1  

Plánování v mateřské škole

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Koželuhová, Eva - Autor
    202 stran : barevné ilustrace ; 24 cm
    ISBN 978-80-7496-492-3
      Škardová, Miroslava, - Autor   Loudová Stralczynská, Barbora - Autor
     předškolní výchova  mateřské školy  vzdělávací programy  kurikulum  učitelky mateřských škol  pedagogické dovednosti
     kolektivní monografie
    SignaturaC 430.673
    Umístění 373.2 - Předškolní výchova
    Plánování v mateřské škole
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 16.01.2026)C 430.673   
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 430.673 v1   
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) k vypůjčeníC 430.673 a   

    Title statementPlánování v mateřské škole : cesta od RVP PV k denní přípravě učitele / Eva Koželuhová, Miroslava Škardová, Barbora Loudová Stralczynská
    Main entry-name Koželuhová, Eva (Author)
    PublicationPraha : Raabe, [2025]
    Copyright notice date©2025
    Phys.des.202 stran : barevné ilustrace ; 24 cm
    ISBN978-80-7496-492-3
    National bibl. num.cnb003713086
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Language noteČeské a anglické resumé
    Another responsib. Škardová, Miroslava, 1971- (Author)
    Loudová Stralczynská, Barbora (Author)
    Subj. Headings předškolní výchova * mateřské školy * vzdělávací programy * kurikulum * učitelky mateřských škol * pedagogické dovednosti
    Form, Genre kolektivní monografie
    Conspect373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání
    UDC 373.2 , 373.24 , 37.091.214 , 37.016 , 373.2.011.3-055.2 , 37.091.321 , (048.8:082)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru373.2 - Předškolní výchova
    Document kindBOOKS
    Plánování v mateřské škole
    Publikace Plánování v mateřské škole s podtitulem Cesta od RVP PV k denní přípravě učitele se věnuje problematice plánování v předškolním vzdělávání – od teoretických východisek kurikula po každodenní praxi ve třídách mateřských škol. Reaguje na aktuální výzvy v oblasti individualizace a kompetenčního rozvoje dětí s využitím konstruktivistických přístupů. Text je obohacen o praktické příklady dobré praxe, ukázky schémat integrovaných bloků a inovativní formy plánování, například spolupráci s dětmi či plánování vycházející z konkrétních situací. Autorky, uznávané odbornice v oblasti předškolního vzdělávání, nabízejí hluboký vhled do plánovacího procesu s důrazem na osobnostní rozvoj dětí a jejich individuální potřeby. Publikace tak představuje progresivní nástroj pro kvalitní pedagogickou práci v mateřských školách. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.