Počet záznamů: 1  
Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
- 
Údaje o názvu Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí 1 Záhlaví-jméno Sharp, Byron (Autor) Nakladatel Knihy Dobrovský 2025 Výrobce Via Fyz.popis 248 ISBN 9788027743971 9788027766031 9788027766055 Poznámky K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ Forma, žánr E-knihy * Literatura faktu, učebnice * Ekonomie, business, management * Reklama, marketing, obchod Země vyd. Česko Druh dok. KNIHY Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1