Počet záznamů: 1  

Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Sharp, Byron - Autor
    248
    ISBN 9788027743971, ISBN 9788027766031, ISBN 9788027766055
           
    Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
    Údaje o názvuJak se budují značky: Co obchodníci nevědí 1
    Záhlaví-jméno Sharp, Byron (Autor)
    NakladatelKnihy Dobrovský 2025
    VýrobceVia
    Fyz.popis248
    ISBN9788027743971
    9788027766031
    9788027766055
    PoznámkyK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    Forma, žánr E-knihy * Literatura faktu, učebnice * Ekonomie, business, management * Reklama, marketing, obchod
    Země vyd.Česko
    Druh dok.KNIHY
    Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
    Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.