Počet záznamů: 1  
Jak se budují značky: Nově vznikající trhy, služby, zboží dlouhodobé spotřeby, obchodování mezi firmami (B2B) a luxusní značky
 Sharp, Byron - Autor
 272
 ISBN 9788027743988, ISBN 9788027766062, ISBN 9788027766086
 Romaniuk, Jenni
 - Údaje o názvu - Jak se budují značky: Nově vznikající trhy, služby, zboží dlouhodobé spotřeby, obchodování mezi firmami (B2B) a luxusní značky 2 - Záhlaví-jméno - Sharp, Byron (Autor) - Nakladatel - Knihy Dobrovský 2025 - Výrobce - Via - Fyz.popis - 272 - ISBN - 9788027743988 - 9788027766062 - 9788027766086 - Poznámky - K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ - Dal.odpovědnost - Romaniuk, Jenni 
 - Forma, žánr - E-knihy * Literatura faktu, učebnice * Ekonomie, business, management * Reklama, marketing, obchod - Země vyd. - Česko - Druh dok. - KNIHY Po úspěchu světového bestselleru Jak se budují značky: co obchodníci nevědí nyní vychází kniha Jak se budují značky: Nově vznikající trhy, služby, zboží dlouhodobé spotřeby, obchodování mezi firmami (B2B) a luxusní značky a nabízí čtenářům pokračování cesty směřující k promyšlenějšímu marketingu založenému na praxi.Kniha Jak se budují značky: Nově vznikající trhy, služby, zboží dlouhodobé spotřeby, obchodování mezi firmami (B2B) a luxusní značky se zabývá pilíři nákupního chování a výkonnosti značek – pilíři, na kterých lze vystavět důslednou strategii pro růst značky a efektivnější marketing.Tato kniha nabízí velice přínosné rozšíření původních teorií předcházejícího dílu, a to zejména v oblastech, jako jsou rozvíjející se trhy, služby nebo luxusní značky. Důležitost budování penetrace uživatelů vidí jako primární motor růstu značky daleko spíše než zaměření na loajalitu. Na podporu všech svých tvrzení předkládá statistické důkazy a zpochybňuje konvenční marketingová „moudra“.Tato kniha navždy změní vaše uvažování o marketingu. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBUNačítání…
Počet záznamů: 1