Počet záznamů: 1  

Jak se budují značky: Nově vznikající trhy, služby, zboží dlouhodobé spotřeby, obchodování mezi firmami (B2B) a luxusní značky

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Sharp, Byron - Autor
    272
    ISBN 9788027743988, ISBN 9788027766062, ISBN 9788027766086
      Romaniuk, Jenni
           
    Jak se budují značky: Nově vznikající trhy, služby, zboží dlouhodobé spotřeby, obchodování mezi firmami (B2B) a luxusní značky
    Údaje o názvuJak se budují značky: Nově vznikající trhy, služby, zboží dlouhodobé spotřeby, obchodování mezi firmami (B2B) a luxusní značky 2
    Záhlaví-jméno Sharp, Byron (Autor)
    NakladatelKnihy Dobrovský 2025
    VýrobceVia
    Fyz.popis272
    ISBN9788027743988
    9788027766062
    9788027766086
    PoznámkyK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    Dal.odpovědnost Romaniuk, Jenni
    Forma, žánr E-knihy * Literatura faktu, učebnice * Ekonomie, business, management * Reklama, marketing, obchod
    Země vyd.Česko
    Druh dok.KNIHY
    Jak se budují značky: Nově vznikající trhy, služby, zboží dlouhodobé spotřeby, obchodování mezi firmami (B2B) a luxusní značky
    Po úspěchu světového bestselleru Jak se budují značky: co obchodníci nevědí nyní vychází kniha Jak se budují značky: Nově vznikající trhy, služby, zboží dlouhodobé spotřeby, obchodování mezi firmami (B2B) a luxusní značky a nabízí čtenářům pokračování cesty směřující k promyšlenějšímu marketingu založenému na praxi.Kniha Jak se budují značky: Nově vznikající trhy, služby, zboží dlouhodobé spotřeby, obchodování mezi firmami (B2B) a luxusní značky se zabývá pilíři nákupního chování a výkonnosti značek – pilíři, na kterých lze vystavět důslednou strategii pro růst značky a efektivnější marketing.Tato kniha nabízí velice přínosné rozšíření původních teorií předcházejícího dílu, a to zejména v oblastech, jako jsou rozvíjející se trhy, služby nebo luxusní značky. Důležitost budování penetrace uživatelů vidí jako primární motor růstu značky daleko spíše než zaměření na loajalitu. Na podporu všech svých tvrzení předkládá statistické důkazy a zpochybňuje konvenční marketingová „moudra“.Tato kniha navždy změní vaše uvažování o marketingu. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.