Počet záznamů: 1  

Učte se jazyky jako děti, bez námahy

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Chládková, Kateřina - Autor
    1. české vydání - 159 stran : barevné ilustrace ; 16 cm
    ISBN 978-80-11-06748-9
      Pešta, Miroslav - Autor
     jazyková výuka  studium jazyků  mimoškolní vzdělávání
     příručky
    SignaturaC 429.791
    Umístění 81 - Lingvistika. Překlad. Dialekty. Gramatika. Stylistika
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 28.11.2025)C 429.791   

    Údaje o názvuUčte se jazyky jako děti, bez námahy / Kateřina Chládková, Miroslav Pešta
    Záhlaví-jméno Chládková, Kateřina (Autor)
    Údaje o vydání1. české vydání
    Nakladatel[Praha] : Mooveez company, 2025
    Fyz.popis159 stran : barevné ilustrace ; 16 cm
    ISBN978-80-11-06748-9
    Číslo nár. bibl.cnb003681908
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Dal.odpovědnost Pešta, Miroslav (Autor)
    Předmět.hesla jazyková výuka * studium jazyků * mimoškolní vzdělávání
    Forma, žánr příručky
    Konspekt81 - Lingvistika. Jazyky
    MDT 374 , 81'24 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru81 - Lingvistika. Překlad. Dialekty. Gramatika. Stylistika
    Druh dok.KNIHY
    PobočkaRezervace
    Lidická volný výběr1
    Celkem1
    Učte se jazyky jako děti, bez námahy
    Učte se jazyky jako děti, bez námahy
    Učíte se už nějakou dobu cizí řeč, ale stále neumíte mluvit a ani moc nerozumíte? V této knize vám představíme přístup k učení se cizích jazyků inspirovaný tím, jak se malé děti učí svůj mateřský jazyk. V kapitole 1 proti sobě postavíme dva odlišné přístupy k učení se jazyků - analytický/školní přístup versus komunikační/ přirozený přístup. Mají základ ve dvou odlišných pohledech na jazyk jako takový, které představíme v kapitole 2 - jazyk jako soubor pravidel versus jazyk jako komunikační prostředek. Vývoj mateřského jazyka u dětí popisujeme v kapitole 3. Průběžně, napříč knihou shrnujeme zjištění vědeckých výzkumů, které ukazují, že i dospělým jsou stále dostupné mechanismy, které přirozené učení umožňují. V kapitole 4 se zaměříme na to, jak se jazyku vystavit a přistupovat k němu, aby se tyto mechanismy měly prostor aktivovat a umožnit tak přirozené osvojení nového jazyka. Představíme vám taky naši aplikaci Mooveez, do které jsme přirozený, dětmi inspirovaný přístup k jazykovému učení včlenili, abyste si ho mohli sami vyzkoušet. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.