Počet záznamů: 1
Fišarová, Jolana - Autor
Vydání první - 164 stran : ilustrace (převážně barevné), portréty, faksimile ; 30 cm
ISBN 978-80-7358-361-3
Peštuková, Lucie - Autor Jirsa, David, - Autor
1939-1989 20. století
literární výchova literární směry literární práce světová literatura
učebnice středních škol pracovní sešitySignatura B 62.952/2 Umístění 82 - Literatura. Literární věda Údaje o názvu Nová literatura 3 pro střední školy : pracovní sešit 2 / autorské zpracování: Jolana Fišarová, David Jirsa, Lucie Peštuková Část názvu Literatura pro střední školy Variantní názvy Nová literatura pro střední školy 3 Záhlaví-jméno Fišarová, Jolana (Autor) Údaje o vydání Vydání první Nakladatel Brno : Didaktis, [2020] Copyright ©2020 Fyz.popis 164 stran : ilustrace (převážně barevné), portréty, faksimile ; 30 cm ISBN 978-80-7358-361-3 99.00 Kč Poznámky Částečně přeloženo z různých jazyků. Dotisk 2022 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Poznámky k uživatelskému určení Určeno pro 3. a 4. ročník středních škol Dal.odpovědnost Peštuková, Lucie (Autor)
Jirsa, David, 1989- (Autor)
Předmět.hesla 1939-1989 * 20. století * literární výchova * literární směry * literární práce * světová literatura - 20. století Forma, žánr učebnice středních škol * pracovní sešity Konspekt 82 - Literatura. Literární život 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 82:37.016 , 82.02 , 808.1 , 821(100) , (075.3) , (076.1) , 82 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 82 - Literatura. Literární věda Druh dok. KNIHY
Typlt, Jaromír, 1973- - Autor
190 stran : ilustrace, portréty ; 22x24 cm
Balabán, Jan, - Autor Anceau, Manuel - Autor - Autor Tharp, Martin, - Překladatel Kolář, Viktor, - Fotograf
Kolář, Viktor, 1941-
20.-21. století 1963-2024Představujeme vám dvoudílný pracovní sešit, který tvoří součást učebnicové sady Nová literatura 3 pro střední školy určené pro 3. a 4. ročník středních škol. Učebnicová sada je vhodná pro všechny typy středních škol zakončených maturitní zkouškou.Pracovní sešity přímo navazují na učebnici. V každé jejich části naleznete úlohy seřazené od těch nejjednodušších faktografických až po náročnější úlohy pracující s konkrétním výňatkem z literárního díla, u nichž je třeba textu porozumět, vnímat ho v kontextu díla a interpretovat jeho dílčí části i celek.Úlohy jsou velmi pestré, což podporuje různé způsoby uvažování i odlišné postupy při zpracování informací. Vedle prostého zápisu řešení se dopisují do textů vynechané údaje, opravují se faktické chyby, doplňují se tabulky či schémata, pracuje se s obrazovým materiálem a řada úloh vychází i z poslechových ukázek. Za každou kapitolou se pak nachází dvoustrana opakování, která umožní ověřit si nabyté vědomosti, příp. odhalit nedostatky.Cíle pracovních sešitů Nová literatura 3 pro střední školy jsou:ověřit znalost učiva z výkladu v učebnici a rozvíjet u žáků schopnost analyzovat umělecký textpřipravit žáky ke společné části maturity (do pracovního sešitu jsou pravidelně zařazovány typy testových úloh užívané v ostrých maturitních testech a při analýzách výňatků uměleckých textů se operuje s kategoriemi ústní zkoušky, např. s časem, prostorem, kompozicí, vypravěčem, veršovou výstavbou, uměleckými prostředky apod.)rozvíjet čtenářskou gramotnost žákůmotivovat žáky k četbě, vytvořit u nich kladný vztah k literatuře a ke čtenářstvíPracovní sešity jsou provedeny celobarevně a využívají barvy pro odlišení funkce úloh, takže se můžete už na první pohled podle barvy rozhodnout, které úlohy ve které třídě plnit.Červeně jsou označeny úlohy zaměřené na faktografické údaje. Obvykle mají oporu v učebnici, případně v menší míře vyžadují dohledání informací v externích zdrojích.Modré úlohy ověřují znalost literárněvědných pojmů bez jejich aplikace na konkrétní text. Zaměřují se na nové pojmy dané kapitoly, ale i na opakování starších pojmů souvisejících s dílem daného autora.Žluté úlohy pracují s konkrétním výňatkem z díla. Část úloh je zaměřena na porozumění obsahu textu, část na analýzu textu (využívá se mj. kategorií z ústní zkoušky společné části maturitní zkoušky, například zasazení výňatku do kontextu díla, čas, prostor, postavy, umělecké prostředky). Tyto úlohy jsou zaměřeny na aplikaci dovedností.Podle potřeb konkrétní třídy a vyspělosti žáků tak můžete například zadat červené a modré úlohy za domácí úkoly a společně ve třídě vypracovat jen žluté úlohy, případně některou z barev zcela vynechat. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1
openseadragon
Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.