Počet záznamů: 1
Domino
Boyon Škodová, Svatava, 1974- - Autor - Ilustrátor
Vydání první - 91 stran : ilustrace ; 30 cm
ISBN 978-80-7357-583-0
čeština jako cizí jazyk jazyková výuka
učebnice základních škol pracovní sešity metodické příručkySignatura B 62.855 Umístění 811.162.3 - Čeština Title statement Domino : český jazyk pro malé cizince 1. Pracovní sešit / Svatava Škodová Portion of title Český jazyk pro malé cizince 1 Pracovní sešit Main entry-name Boyon Škodová, Svatava, 1974- (Author) (Illustrator) Edition statement Vydání první Publication Praha : Wolters Kluwer ČR, a.s., 2010 Phys.des. 91 stran : ilustrace ; 30 cm ISBN 978-80-7357-583-0 Note Název z obálky Subj. Headings čeština jako cizí jazyk * jazyková výuka Form, Genre učebnice základních škol * pracovní sešity * metodické příručky Conspect 811.162.3 - Čeština 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice UDC 811.162.3 , 81'24 , (075.2) , (076.1) , (072) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 811.162.3 - Čeština Document kind BOOKS Učebnicový soubor Domino - Český jazyk pro malé cizince je určený pro výuku jinojazyčných žáků prvního stupně základní školy, zvl. pro 1. ročník ZŠ. Vychází z Evropského portfolia jazyků a je vstupem do osvojování si českého jazyka, který dětem zprostředkovává hravou cestou. Soubor zahrnuje barevnou učebnici pro děti, pracovní sešit pro děti, metodickou příručku pro učitele a CD se zvukovými nahrávkami básniček, dialogů a herních aktivit obsažených v učebnici. Je využitelný jak při individuální výuce, tak při skupinovém vyučování. Učebnicový soubor zohledňuje zvláštnosti žáka stojícího na prahu gramotnosti, tedy jednak jeho omezenou, či nulovou znalost čtení a psaní, jednak období názorného myšlení, které se zaměřuje na vnímání konkrétních předmětů nebo jejich obrázků a manipulaci s nimi.Učebnice Barevná učebnice zahrnuje materiál určený jednak pro prezentaci vybraných gramatických jevů, jednak slouží pro upevňování dovednosti poslechu s porozuměním. Dále přináší vizuální oporu pro nácvik komunikačních dovedností. Gramatická složka je do učebnice zapracována pomocí komunikačně upravených postupů audioorální metody, tj. učitel nikdy žákům nepředstavuje gramatický jev popisným způsobem, ale žáci si jej osvojují pomocí různých komunikačních aktivit. Učebnice je vystavěna na bohatém barevném ilustračním materiálu, který žákům slouží jako překladová a explanační složka. Vzhledem k nízké či nulové gramotnosti cílové skupiny je textová složka minimalizována, učebnice se opírá o propojení složky vizuální a audiální. Učebnice také důsledně poskytuje materiál pro nácvik fonetických jevů, a to v podobě básniček a říkadel. Žáci využívají učebnici jako vizuální oporu, tj. není určena k dopisování, apod. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1