Počet záznamů: 1  

Reflexe

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Slavík, Jan, 1953- - Autor
    Druhé, upravené a rozšířené vydání - vi, 224 stran : ilustrace ; 23 cm
    ISBN 978-80-261-1288-4
      Soukupová, Pavla - Autor   Lukavský, Jindřich, - Autor
     didaktika  pedagogické dovednosti  kvalita vzdělávání  pedagogická evaluace
     učebnice vysokých škol
    SignaturaC 429.146/1
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Reflexe
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 429.146/1   

    Údaje o názvuReflexe : a hodnocení kvality výuky. I. / Jan Slavík, Pavla Soukupová, Jindřich Lukavský et al.
    Záhlaví-jméno Slavík, Jan, 1953- (Autor)
    Údaje o vydáníDruhé, upravené a rozšířené vydání
    NakladatelPlzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2025
    Fyz.popisvi, 224 stran : ilustrace ; 23 cm
    ISBN978-80-261-1288-4
    Číslo nár. bibl.cnb003685419
    PoznámkyNa zadní straně obálky: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická. Terminologický slovník
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Dal.odpovědnost Soukupová, Pavla (Autor)
    Lukavský, Jindřich, 1978- (Autor)
    Předmět.hesla didaktika * pedagogické dovednosti * kvalita vzdělávání * pedagogická evaluace
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    Konspekt37 - Výchova a vzdělávání
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT 37.091.321 , 37.01:005.6 , 37.011/.012 , 37.02 , (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Druh dok.KNIHY
    Reflexe
    Reflexe a hodnocení kvality výuky I. je prvním dílem učebního textu, který vede své čtenáře – budoucí učitele, k soustavnému promýšlení a zlepšování kvality didaktické práce se žáky ve výuce. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.