Počet záznamů: 1
Mediální integrace národa v době globalizace
Štětka, Václav, 1976- - Autor
1. vyd. - Brno : Masarykova univerzita, Mezinárodní politologický ústav, 2007 - 197 s. : il. ; 21 cm
ISBN 978-80-210-4376-3
EDIS : ediční řada disertačních prací FSS MU ;
masmédia nacionalismus národní identita globalizace
studieSignatura C 427.205 Umístění 316.774 - Masmédia. Komunikační média Údaje o názvu Mediální integrace národa v době globalizace / Václav Štětka Záhlaví-jméno Štětka, Václav, 1976- (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Brno : Masarykova univerzita, Mezinárodní politologický ústav, 2007 Fyz.popis 197 s. : il. ; 21 cm ISBN 978-80-210-4376-3 Číslo nár. bibl. cnb001751866 Edice/vedl.záhl. Masarykova univerzita. Fakulta sociálních studií. EDIS 1 Poznámky 300 výt. Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Předmět.hesla masmédia * nacionalismus * národní identita * globalizace Forma, žánr studie Konspekt 316.4/.7 - Sociální interakce. Sociální komunikace MDT 316.774 , 172.15 , 316.347 , 316.422 , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 316.774 - Masmédia. Komunikační média Druh dok. KNIHY Kniha se věnuje úloze masových médií v procesech národní integrace a konstrukce národní identity. V první části práce se autor soustředí na prezentaci vybraných mechanismů národně integračníhi působení masových médií, z nichž některé dále empiricky zkoumá v rámci případové studie českého televizního zpravodajství. Druhá část knihy se zaměřuje především na analýzu diskurzu mediálního imperialismu jako specifického typu přístupu k otázce globalizace. S pomocí řady teoretických prací i empirických údajů z různých částí světa se autor pokouší odhalit neadekvátnost tohoto paradigmatu, přehlížejícího dynamiku globálního mediálního trhu v posledních desetiletích, ale také očividnou „rezistenci“ publika vůči importovanýcm produktům a tendenci preferovat spíše lokální/národní mediální obsahy. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1