Počet záznamů: 1  

Mediální integrace národa v době globalizace

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Štětka, Václav, 1976- - Autor
    1. vyd. - Brno : Masarykova univerzita, Mezinárodní politologický ústav, 2007 - 197 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 978-80-210-4376-3
    EDIS : ediční řada disertačních prací FSS MU ;
     masmédia  nacionalismus  národní identita  globalizace
     studie
    SignaturaC 427.205
    Umístění 316.774 - Masmédia. Komunikační média
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 427.205   

    Údaje o názvuMediální integrace národa v době globalizace / Václav Štětka
    Záhlaví-jméno Štětka, Václav, 1976- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajeBrno : Masarykova univerzita, Mezinárodní politologický ústav, 2007
    Fyz.popis197 s. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-210-4376-3
    Číslo nár. bibl.cnb001751866
    Edice/vedl.záhl. Masarykova univerzita. Fakulta sociálních studií. EDIS 1
    Poznámky300 výt.
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Předmět.hesla masmédia * nacionalismus * národní identita * globalizace
    Forma, žánr studie
    Konspekt316.4/.7 - Sociální interakce. Sociální komunikace
    MDT 316.774 , 172.15 , 316.347 , 316.422 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru316.774 - Masmédia. Komunikační média
    Druh dok.KNIHY
    Mediální integrace národa v době globalizace
    Mediální integrace národa v době globalizace
    Kniha se věnuje úloze masových médií v procesech národní integrace a konstrukce národní identity. V první části práce se autor soustředí na prezentaci vybraných mechanismů národně integračníhi působení masových médií, z nichž některé dále empiricky zkoumá v rámci případové studie českého televizního zpravodajství. Druhá část knihy se zaměřuje především na analýzu diskurzu mediálního imperialismu jako specifického typu přístupu k otázce globalizace. S pomocí řady teoretických prací i empirických údajů z různých částí světa se autor pokouší odhalit neadekvátnost tohoto paradigmatu, přehlížejícího dynamiku globálního mediálního trhu v posledních desetiletích, ale také očividnou „rezistenci“ publika vůči importovanýcm produktům a tendenci preferovat spíše lokální/národní mediální obsahy. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.