Počet záznamů: 1
Mediální integrace národa v době globalizace
Štětka, Václav, 1976- - Autor
1. vyd. - Brno : Masarykova univerzita, Mezinárodní politologický ústav, 2007 - 197 s. : il. ; 21 cm
ISBN 978-80-210-4376-3
EDIS : ediční řada disertačních prací FSS MU ;
masmédia nacionalismus národní identita globalizace
studieSignatura C 427.205 Umístění 316.774 - Masmédia. Komunikační média Title statement Mediální integrace národa v době globalizace / Václav Štětka Main entry-name Štětka, Václav, 1976- (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data Brno : Masarykova univerzita, Mezinárodní politologický ústav, 2007 Phys.des. 197 s. : il. ; 21 cm ISBN 978-80-210-4376-3 National bibl. num. cnb001751866 Ser.statement/add.entry Masarykova univerzita. Fakulta sociálních studií. EDIS 1 Note 300 výt. Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Subj. Headings masmédia * nacionalismus * národní identita * globalizace Form, Genre studie Conspect 316.4/.7 - Sociální interakce. Sociální komunikace UDC 316.774 , 172.15 , 316.347 , 316.422 , (048.8) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 316.774 - Masmédia. Komunikační média Document kind BOOKS Kniha se věnuje úloze masových médií v procesech národní integrace a konstrukce národní identity. V první části práce se autor soustředí na prezentaci vybraných mechanismů národně integračníhi působení masových médií, z nichž některé dále empiricky zkoumá v rámci případové studie českého televizního zpravodajství. Druhá část knihy se zaměřuje především na analýzu diskurzu mediálního imperialismu jako specifického typu přístupu k otázce globalizace. S pomocí řady teoretických prací i empirických údajů z různých částí světa se autor pokouší odhalit neadekvátnost tohoto paradigmatu, přehlížejícího dynamiku globálního mediálního trhu v posledních desetiletích, ale také očividnou „rezistenci“ publika vůči importovanýcm produktům a tendenci preferovat spíše lokální/národní mediální obsahy. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1