Počet záznamů: 1
Agrese ve školním prostředí
Brečka, Tibor A., 1981- - Autor
Vydání první - 211 stran : ilustrace, grafy ; 21 cm
ISBN 978-80-7502-764-1
Teoretik
agresivita násilí ve škole krizové situace klima školy prevence (sociální problémy) prevence kriminality základní školy střední školy včasná detekce (sociální problémy)
monografieSignatura C 425.431 Umístění 364.63 - Zneužívání. Týrání. Šikana Údaje o názvu Agrese ve školním prostředí : varovné signály, prevence a řešení / Tibor A. Brečka Záhlaví-jméno Brečka, Tibor A., 1981- (Autor) Údaje o vydání Vydání první Nakladatel Praha : Leges, 2024 Fyz.popis 211 stran : ilustrace, grafy ; 21 cm ISBN 978-80-7502-764-1 Číslo nár. bibl. cnb003643772 Edice Teoretik (Leges) Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Předmět.hesla agresivita * násilí ve škole * krizové situace * klima školy * prevence (sociální problémy) * prevence kriminality * základní školy - Česko * střední školy - Česko * včasná detekce (sociální problémy) Forma, žánr monografie Konspekt 364 - Sociální problémy vyžadující podporu a pomoc. Sociální zabezpečení MDT 316.624 , (437.3) , 364.63-057.87 , 364.6-022.258 , 37.064 , 364-212 , 37.03:364-212 , 343.85 , 364-781.2 , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 364.63 - Zneužívání. Týrání. Šikana Druh dok. KNIHY Školní prostředí není jen místem vzdělávání, ale také bezpečného rozvoje žáků. Tato publikace se zaměřuje na rozpoznávání a interpretaci varovných signálů, které mohou naznačovat potenciální rizika, jako je šikana, násilí, závislosti či dokonce útoky aktivního střelce. Autor přináší podrobný přehled teoretických východisek a výsledky několika rozsáhlých výzkumů v oblasti prevence agrese a bezpečnosti ve školách. Zabývá se nejen identifikací varovných signálů, ale také jejich analýzou a navrhováním efektivních intervencí. Kniha nabízí cenné informace o tom, jak učitelé a školní personál mohou rychle a účinně reagovat na rizikové situace a poskytnout žákům potřebnou podporu. Důraz je kladen na komplexní přístup zahrnující nejen odborníky, ale také rodiče a komunitu, kteří hrají klíčovou roli v budování bezpečného prostředí. Publikace obsahuje praktická doporučení a strategie pro řešení mimořádných událostí, mezi které patří i útoky tzv. aktivního střelce. Díky rozsáhlým výzkumům, které publikace shrnuje, získají školy cenné empirické údaje pro tvorbu účinných preventivních opatření. Výzkumy přinášejí důležité poznatky o bezpečnostních hrozbách ve školách a navrhují konkrétní kroky pro jejich řešení. Kniha je důležitým nástrojem pro každého, kdo se zabývá školní bezpečností, ať už jde pedagogy, školní psychology, další odborníky, ale také rodiče. Autorkou předmluvy je doc. PhDr. Ludmila Čírtková, CSc., dr. h. c. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1