Počet záznamů: 1
Agrese ve školním prostředí
Brečka, Tibor A., 1981- - Autor
Vydání první - 211 stran : ilustrace, grafy ; 21 cm
ISBN 978-80-7502-764-1
Teoretik
agresivita násilí ve škole krizové situace klima školy prevence (sociální problémy) prevence kriminality základní školy střední školy včasná detekce (sociální problémy)
monografieSignatura C 425.431 Umístění 364.63 - Zneužívání. Týrání. Šikana Title statement Agrese ve školním prostředí : varovné signály, prevence a řešení / Tibor A. Brečka Main entry-name Brečka, Tibor A., 1981- (Author) Edition statement Vydání první Publication Praha : Leges, 2024 Phys.des. 211 stran : ilustrace, grafy ; 21 cm ISBN 978-80-7502-764-1 National bibl. num. cnb003643772 Edition Teoretik (Leges) Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii Subj. Headings agresivita * násilí ve škole * krizové situace * klima školy * prevence (sociální problémy) * prevence kriminality * základní školy - Česko * střední školy - Česko * včasná detekce (sociální problémy) Form, Genre monografie Conspect 364 - Sociální problémy vyžadující podporu a pomoc. Sociální zabezpečení UDC 316.624 , (437.3) , 364.63-057.87 , 364.6-022.258 , 37.064 , 364-212 , 37.03:364-212 , 343.85 , 364-781.2 , (048.8) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 364.63 - Zneužívání. Týrání. Šikana Document kind BOOKS Školní prostředí není jen místem vzdělávání, ale také bezpečného rozvoje žáků. Tato publikace se zaměřuje na rozpoznávání a interpretaci varovných signálů, které mohou naznačovat potenciální rizika, jako je šikana, násilí, závislosti či dokonce útoky aktivního střelce. Autor přináší podrobný přehled teoretických východisek a výsledky několika rozsáhlých výzkumů v oblasti prevence agrese a bezpečnosti ve školách. Zabývá se nejen identifikací varovných signálů, ale také jejich analýzou a navrhováním efektivních intervencí. Kniha nabízí cenné informace o tom, jak učitelé a školní personál mohou rychle a účinně reagovat na rizikové situace a poskytnout žákům potřebnou podporu. Důraz je kladen na komplexní přístup zahrnující nejen odborníky, ale také rodiče a komunitu, kteří hrají klíčovou roli v budování bezpečného prostředí. Publikace obsahuje praktická doporučení a strategie pro řešení mimořádných událostí, mezi které patří i útoky tzv. aktivního střelce. Díky rozsáhlým výzkumům, které publikace shrnuje, získají školy cenné empirické údaje pro tvorbu účinných preventivních opatření. Výzkumy přinášejí důležité poznatky o bezpečnostních hrozbách ve školách a navrhují konkrétní kroky pro jejich řešení. Kniha je důležitým nástrojem pro každého, kdo se zabývá školní bezpečností, ať už jde pedagogy, školní psychology, další odborníky, ale také rodiče. Autorkou předmluvy je doc. PhDr. Ludmila Čírtková, CSc., dr. h. c. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1