Počet záznamů: 1
Ryška, Pavel, 1974- - Autor
Vydání první - 271 stran : ilustrace (převážně barevné), faksimile ; 25 cm
ISBN 978-80-214-6269-4
20. století
reklamní pohádky reklama a propagace reklamní tiskoviny reklamní texty ilustrace
monografie obrazové publikaceSignatura C 425.299 Umístění 659 - Propagace. Reklama Údaje o názvu České spotřební pohádky / Pavel Ryška Záhlaví-jméno Ryška, Pavel, 1974- (Autor) Údaje o vydání Vydání první Nakladatel Brno : FaVU VUT, 2024 Fyz.popis 271 stran : ilustrace (převážně barevné), faksimile ; 25 cm ISBN 978-80-214-6269-4 Číslo nár. bibl. cnb003644841 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Jazyková pozn. Anglické resumé Předmět.hesla 20. století * reklamní pohádky - Česko - 20. století * reklama a propagace - Česko - 20. století * reklamní tiskoviny - Česko - 20. století * reklamní texty - Česko - 20. století * ilustrace - Česko - 20. století Forma, žánr monografie * obrazové publikace Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 659.1:82-34 , 659.1 , 659.13 , 659.131.2 , 74/76.05 , (437.3) , (048.8) , (084.11) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 659 - Propagace. Reklama Druh dok. KNIHY Reklamní a propagační pohádky patří k výrazným kulturním fenoménům dvacátého století. Průvodce stoletou historií lidových i umělých pohádek ve službách spotřebního průmyslu na našem území.Obrázkové kartičky, lístečky a drobné sešitky vydávaly soukromé firmy v rakousko-uherské monarchii i státní podniky socialistického Československa. Pestré tiskoviny děti fascinovaly, i když nabízely jen zhuštěné verze klasických vyprávění nebo naivní texty psané na míru konkrétnímu zboží. Z veřejného prostoru zmizely až po pádu komunistické diktatury. Zdroj anotace: Národní knihovna v PrazeNačítání…
Počet záznamů: 1