Počet záznamů: 1
Moderní trendy ve vzdělávání a jejich společenský dopad
Sapík, Miroslav - Autor
73 stran : ilustrace ; 21 cm
ISBN 978-80-7556-142-8
Studia
inovace ve vzdělávání vzdělávání učitelů integrovaná výchova a vzdělávání finanční gramotnost učení
kolektivní monografieSignatura C 424.580 Umístění Údaje o názvu Moderní trendy ve vzdělávání a jejich společenský dopad / Miroslav Sapík a kol. Záhlaví-jméno Sapík, Miroslav (Autor) Nakladatel České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, z.ú., 2024 Fyz.popis 73 stran : ilustrace ; 21 cm ISBN 978-80-7556-142-8 Číslo nár. bibl. cnb003629015 Edice/vedl.záhl. Vysoká škola evropských a regionálních studií. Studia Poznámky 200 výtisků Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Jazyková pozn. Částečně slovenský text, české a anglické resumé Předmět.hesla inovace ve vzdělávání * vzdělávání učitelů * integrovaná výchova a vzdělávání * finanční gramotnost * učení Forma, žánr kolektivní monografie Konspekt 37 - Výchova a vzdělávání MDT 37.0:001.895 , 377.8/378 , 37.043.2 , 37.015.31:336 , 159.953.5 , (048.8:082) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština ; slovenština Druh dok. KNIHY Prostředí českého školství se nese ve znamení probíhajících proměn a v jistém smyslu i trendů, které jeho chod ovlivňují. Před několika lety byla velká událost zavádění rámcových programů na jednotlivé stupně škol. Byl to proces rovněž náročný a časově ohraničený, což se projevilo v samotném finále na jeho aplikaci a celoplošném zavedení. Dnes je nutnou a samozřejmou součástí portfolia školy a neznamená vytváření problémů a nejistoty, ale rámec požadované úrovně a výstupů ve vzdělávacím procesu. Čas od času se vyskytne problém v podobě výzvy, na kterou je potřeba reagovat a explicitně praktikovat. K těmto výzvám se věnuje i obsah jednotlivých kapitol publikace „Moderní trendy ve vzdělávání a jejich společenský dopad“. Obsahově je text multidisciplinárně koncipovaný a soustřeďuje se na konkrétní závěry současných trendů ve vzdělávacím procesu na úrovni základních a středních škol, jejich zkušenost s otázkami přípravy učitelů, vytvářením školního klimatu třídy, inovativními prvky ve vzdělávacím procesu a v neposlední řadě získávání gramotnosti v jednotlivých vzdělávacích oblastech. V důsledku současných transformací, kterými školství nejen v českém prostředí prochází, je zcela pochopitelné, že dochází k pomalým proměnám v systému řízení, ale i vlastní odborné edukaci. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1