Počet záznamů: 1  

Moderní trendy ve vzdělávání a jejich společenský dopad

  1. PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( region )jen prezenčněC 424.580 P   

    Údaje o názvuModerní trendy ve vzdělávání a jejich společenský dopad / Miroslav Sapík a kol.
    Záhlaví-jméno Sapík, Miroslav (Autor)
    NakladatelČeské Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, z.ú., 2024
    Fyz.popis73 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN978-80-7556-142-8
    Číslo nár. bibl.cnb003629015
    Edice/vedl.záhl. Vysoká škola evropských a regionálních studií. Studia
    Poznámky200 výtisků
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Jazyková pozn.Částečně slovenský text, české a anglické resumé
    Předmět.hesla inovace ve vzdělávání * vzdělávání učitelů * integrovaná výchova a vzdělávání * finanční gramotnost * učení
    Forma, žánr kolektivní monografie
    Konspekt37 - Výchova a vzdělávání
    MDT 37.0:001.895 , 377.8/378 , 37.043.2 , 37.015.31:336 , 159.953.5 , (048.8:082)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština ; slovenština
    Druh dok.KNIHY
    Moderní trendy ve vzdělávání a jejich společenský dopad
    Prostředí českého školství se nese ve znamení probíhajících proměn a v jistém smyslu i trendů, které jeho chod ovlivňují. Před několika lety byla velká událost zavádění rámcových programů na jednotlivé stupně škol. Byl to proces rovněž náročný a časově ohraničený, což se projevilo v samotném finále na jeho aplikaci a celoplošném zavedení. Dnes je nutnou a samozřejmou součástí portfolia školy a neznamená vytváření problémů a nejistoty, ale rámec požadované úrovně a výstupů ve vzdělávacím procesu. Čas od času se vyskytne problém v podobě výzvy, na kterou je potřeba reagovat a explicitně praktikovat. K těmto výzvám se věnuje i obsah jednotlivých kapitol publikace „Moderní trendy ve vzdělávání a jejich společenský dopad“. Obsahově je text multidisciplinárně koncipovaný a soustřeďuje se na konkrétní závěry současných trendů ve vzdělávacím procesu na úrovni základních a středních škol, jejich zkušenost s otázkami přípravy učitelů, vytvářením školního klimatu třídy, inovativními prvky ve vzdělávacím procesu a v neposlední řadě získávání gramotnosti v jednotlivých vzdělávacích oblastech. V důsledku současných transformací, kterými školství nejen v českém prostředí prochází, je zcela pochopitelné, že dochází k pomalým proměnám v systému řízení, ale i vlastní odborné edukaci. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.