Počet záznamů: 1  

Průkopnické projekty reedukace dětí a mládeže

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Hessová, Lenka, 1979- - Autor
    413 stran ; 24 cm
    ISBN 978-80-7684-337-0
      Bendl, Stanislav, - Autor
    19.-20. století
     děti a mládež  převýchova  resocializace  etopedie  reformní pedagogika
     monografie
    SignaturaC 424.178
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Průkopnické projekty reedukace dětí a mládeže
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 424.178   
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 424.178 v1   

    Údaje o názvuPrůkopnické projekty reedukace dětí a mládeže / Lenka Hessová, Stanislav Bendl
    Záhlaví-jméno Hessová, Lenka, 1979- (Autor)
    NakladatelPraha : Stanislav Juhaňák - Triton, 2024
    Fyz.popis413 stran ; 24 cm
    ISBN978-80-7684-337-0
    Číslo nár. bibl.cnb003626165
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Jazyková pozn.Anglické resumé
    Dal.odpovědnost Bendl, Stanislav, 1965- (Autor)
    Předmět.hesla 19.-20. století * děti a mládež - země světa - 19.-20. století * převýchova - země světa - 19.-20. století * resocializace - země světa - 19.-20. století * etopedie - země světa - 19.-20. století * reformní pedagogika - země světa - 19.-20. století
    Forma, žánr monografie
    Konspekt37 - Výchova a vzdělávání
    MDT 316.346.32-053.2 , 37.0:364-214 , 364-782.2 , 376.1-056.49 , 37.013-028.79 , (100) , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Druh dok.KNIHY
    Průkopnické projekty reedukace dětí a mládeže
    Monografie zpracovává téma průkopnických institucionálních (pře)výchovných projektů převážně 19. a 1. pol. 20. století. Lidé, kteří vlivem rozmanitých okolností vybočují z platných norem, žijí v každé společnosti. Nemůže tomu být ani jinak. Pokud jde o mládež, či dokonce o děti, stojí daná společnost před úkolem, jak jim - a tím vlastně i sobě - pomoci. Lze výchovou či převýchovou napravit nebo alespoň zmírnit potíže, za nimiž stojí zpravidla celé komplexy příčin? A víme, jak na to? Máme doufat v nové pedagogické postupy, které by mohl přinést prudký rozvoj (neuro)věd a technologií, anebo správný recept nalezli už naši předchůdci? Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.