Počet záznamů: 1  

Od digitální gramotnosti k informatickému myšlení

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Klement, Milan, 1974- - Autor
    1. vydání - 244 stran : ilustrace ; 25 cm
    ISBN 978-80-244-5549-5, ISBN 978-80-244-5550-1
      Bártek, Květoslav - Autor
     informační a komunikační technologie ve vzdělávání  informatika  učební osnovy  ICT gramotnost  pedagogický výzkum  základní školy  gymnázia
    informatické myšlení
     kolektivní monografie
    Od digitální gramotnosti k informatickému myšlení
    Údaje o názvuOd digitální gramotnosti k informatickému myšlení : koncepce, obsah a realizace výuky informatiky z pohledu jejich aktérů / Milan Klement, Květoslav Bártek
    Záhlaví-jméno Klement, Milan, 1974- (Autor)
    Údaje o vydání1. vydání
    NakladatelOlomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2019
    Fyz.popis244 stran : ilustrace ; 25 cm
    ISBN978-80-244-5549-5
    978-80-244-5550-1
    Číslo nár. bibl.cnb003131460
    PoznámkyK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    PoznámkyNad názvem: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Jazyková pozn.České, anglické a francouzské resumé
    Dal.odpovědnost Bártek, Květoslav (Autor)
    Dal.odpovědnost Univerzita Palackého. Pedagogická fakulta (Nakladatel, vydavatel)
    Předmět.heslainformatické myšlení
    Předmět.hesla informační a komunikační technologie ve vzdělávání * informatika * učební osnovy * ICT gramotnost * pedagogický výzkum * základní školy - Česko * gymnázia - Česko
    Forma, žánr kolektivní monografie
    Konspekt37 - Výchova a vzdělávání
    MDT 37.01:004 , 007+004 , 37.091.214 , 37.03:004 , 37.012 , 373.3 , 373.5-021.311 , (437.3) , (048.8:082)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Od digitální gramotnosti k informatickému myšlení
    Neustálý rozvoj informačních a komunikačních technologií, včetně jejich zavádění do vzdělávání, kladou stále nové požadavky na žáky i učitele informatických předmětů, kteří musí být připraveni na tento rozvoj reagovat. Předložená monografie se tedy pokusila poskytnout odpovědi na některé z otázek zaměřených na skutečnost, do jaké míry je možné rozvinout kompetence žáků či studentů v oblasti digitální gramotnosti a informatického myšlení, a jak je využití těchto přístupů a metod vnímáno ze strany učitelů informatických předmětů. V rámci popisované výzkumné práce jsme tedy hledali odpovědi na stále palčivější otázky, které bude potřebné řešit v souvislosti s plánovou implementací Strategie digitálního vzdělávání do roku 2020. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.