Počet záznamů: 1
Od digitální gramotnosti k informatickému myšlení
Klement, Milan, 1974- - Autor
1. vydání - 244 stran : ilustrace ; 25 cm
ISBN 978-80-244-5549-5, ISBN 978-80-244-5550-1
Bártek, Květoslav - Autor
informační a komunikační technologie ve vzdělávání informatika učební osnovy ICT gramotnost pedagogický výzkum základní školy gymnázia
informatické myšlení
kolektivní monografieÚdaje o názvu Od digitální gramotnosti k informatickému myšlení : koncepce, obsah a realizace výuky informatiky z pohledu jejich aktérů / Milan Klement, Květoslav Bártek Záhlaví-jméno Klement, Milan, 1974- (Autor) Údaje o vydání 1. vydání Nakladatel Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2019 Fyz.popis 244 stran : ilustrace ; 25 cm ISBN 978-80-244-5549-5 978-80-244-5550-1 Číslo nár. bibl. cnb003131460 Poznámky K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ Poznámky Nad názvem: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Jazyková pozn. České, anglické a francouzské resumé Dal.odpovědnost Bártek, Květoslav (Autor)
Dal.odpovědnost Univerzita Palackého. Pedagogická fakulta (Nakladatel, vydavatel)
Předmět.hesla informatické myšlení Předmět.hesla informační a komunikační technologie ve vzdělávání * informatika * učební osnovy * ICT gramotnost * pedagogický výzkum * základní školy - Česko * gymnázia - Česko Forma, žánr kolektivní monografie Konspekt 37 - Výchova a vzdělávání MDT 37.01:004 , 007+004 , 37.091.214 , 37.03:004 , 37.012 , 373.3 , 373.5-021.311 , (437.3) , (048.8:082) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Neustálý rozvoj informačních a komunikačních technologií, včetně jejich zavádění do vzdělávání, kladou stále nové požadavky na žáky i učitele informatických předmětů, kteří musí být připraveni na tento rozvoj reagovat. Předložená monografie se tedy pokusila poskytnout odpovědi na některé z otázek zaměřených na skutečnost, do jaké míry je možné rozvinout kompetence žáků či studentů v oblasti digitální gramotnosti a informatického myšlení, a jak je využití těchto přístupů a metod vnímáno ze strany učitelů informatických předmětů. V rámci popisované výzkumné práce jsme tedy hledali odpovědi na stále palčivější otázky, které bude potřebné řešit v souvislosti s plánovou implementací Strategie digitálního vzdělávání do roku 2020. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1