Počet záznamů: 1
Klement, Milan, 1974- - Autor
1. vydání - 321 stran : ilustrace ; 25 cm
ISBN 978-80-244-5092-6, ISBN 978-80-244-5122-0
Dostál, Jiří, - Autor Kubrický, Jan - Autor Bártek, Květoslav - Autor
2011-2020
programovaná výuka informační a komunikační technologie ve vzdělávání pedagogické dovednosti učitelé základních škol středoškolští učitelé pedagogický výzkum
kolektivní monografieÚdaje o názvu ICT nástroje a učitelé: adorace, či rezistence? / Milan Klement, Jiří Dostál, Jan Kubrický, Květoslav Bártek Záhlaví-jméno Klement, Milan, 1974- (Autor) Údaje o vydání 1. vydání Nakladatel Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2017 Fyz.popis 321 stran : ilustrace ; 25 cm ISBN 978-80-244-5092-6 978-80-244-5122-0 Číslo nár. bibl. cnb002882923 Poznámky K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ Poznámky Nad názvem: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Jazyková pozn. České, anglické a francouzské resumé Dal.odpovědnost Dostál, Jiří, 1980- (Autor)
Kubrický, Jan (Autor)
Bártek, Květoslav (Autor)
Dal.odpovědnost Univerzita Palackého. Pedagogická fakulta (Nakladatel, vydavatel)
Předmět.hesla 2011-2020 * programovaná výuka * informační a komunikační technologie ve vzdělávání * pedagogické dovednosti * učitelé základních škol * středoškolští učitelé * pedagogický výzkum - Česko - 2011-2020 Forma, žánr kolektivní monografie Konspekt 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání MDT 37.091.315.7 , 37.01:004 , 37.091.321 , 373.3.011.3-051 , 373.5/.6.011.3-051 , 37.012 , (437.3) , (048.8:082) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Title statement F.O.O.D. Year, No. Roč. 5, 1.-12. měs. + příl., rok 2012 Monografie je zaměřena na problematiku využívání ICT nástrojů v práci učitelů základních a středních škol. Sumarizuje tak dílčí vědecko-výzkumné aktivity řešitelského kolektivu, které se zaměřují na problematiku využití informačních a komunikačních technologií ve vzdělávacím procesu s přesahem do oblasti netradičních vzdělávacích přístupů a integruje je do podoby komplexního výzkumu zaměřeného na možnosti a limity tohoto využívání ze strany učitelů základních a středních škol. Struktura monografie byla konstituována tak, aby čtenáři poskytla ucelený vhled do problematiky realizace, uspořádání a mezí ICT nástroji podporované výuky, s přesahem do problematiky plánování, návrhu a provedení pedagogického výzkumu za využití kvantitativních a multidimenzionálních statistických metod. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1