Počet záznamů: 1  

ICT nástroje a učitelé: adorace, či rezistence?

  1. Údaje o názvuICT nástroje a učitelé: adorace, či rezistence? / Milan Klement, Jiří Dostál, Jan Kubrický, Květoslav Bártek
    Záhlaví-jméno Klement, Milan, 1974- (Autor)
    Údaje o vydání1. vydání
    NakladatelOlomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2017
    Fyz.popis321 stran : ilustrace ; 25 cm
    ISBN978-80-244-5092-6
    978-80-244-5122-0
    Číslo nár. bibl.cnb002882923
    PoznámkyK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    PoznámkyNad názvem: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Jazyková pozn.České, anglické a francouzské resumé
    Dal.odpovědnost Dostál, Jiří, 1980- (Autor)
    Kubrický, Jan (Autor)
    Bártek, Květoslav (Autor)
    Dal.odpovědnost Univerzita Palackého. Pedagogická fakulta (Nakladatel, vydavatel)
    Předmět.hesla 2011-2020 * programovaná výuka * informační a komunikační technologie ve vzdělávání * pedagogické dovednosti * učitelé základních škol * středoškolští učitelé * pedagogický výzkum - Česko - 2011-2020
    Forma, žánr kolektivní monografie
    Konspekt37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    MDT 37.091.315.7 , 37.01:004 , 37.091.321 , 373.3.011.3-051 , 373.5/.6.011.3-051 , 37.012 , (437.3) , (048.8:082)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Title statementF.O.O.D.
    Year, No.Roč. 5, 1.-12. měs. + příl., rok 2012
    ICT nástroje a učitelé: adorace, či rezistence?
    Monografie je zaměřena na problematiku využívání ICT nástrojů v práci učitelů základních a středních škol. Sumarizuje tak dílčí vědecko-výzkumné aktivity řešitelského kolektivu, které se zaměřují na problematiku využití informačních a komunikačních technologií ve vzdělávacím procesu s přesahem do oblasti netradičních vzdělávacích přístupů a integruje je do podoby komplexního výzkumu zaměřeného na možnosti a limity tohoto využívání ze strany učitelů základních a středních škol. Struktura monografie byla konstituována tak, aby čtenáři poskytla ucelený vhled do problematiky realizace, uspořádání a mezí ICT nástroji podporované výuky, s přesahem do problematiky plánování, návrhu a provedení pedagogického výzkumu za využití kvantitativních a multidimenzionálních statistických metod. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.