Počet záznamů: 1  

Service design management

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Jílková, Petra - Autor
    První české vydání - 276 stran : ilustrace ; 24 cm
    ISBN 978-80-271-5364-0
     online služby  design management  produktový management  management inovací  inovace
    digitální služby
     příručky
    SignaturaC 422.975
    Umístění 005.7/.8 - Organizační a projektový management
    Service design management
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 422.975   

    Údaje o názvuService design management : jak navrhovat a inovovat digitální služby / Petra Jílková
    Záhlaví-jméno Jílková, Petra (Autor)
    Údaje o vydáníPrvní české vydání
    NakladatelPraha : Grada Publishing, 2024
    Fyz.popis276 stran : ilustrace ; 24 cm
    ISBN978-80-271-5364-0 Kč 399,00
    Číslo nár. bibl.cnb003632165
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstřík
    Jazyková pozn.Český text, anglické resumé
    Předmět.hesladigitální služby
    Předmět.hesla online služby * design management * produktový management * management inovací * inovace
    Forma, žánr příručky
    Konspekt005 - Management. Řízení
    MDT 004.78 , 005:7.05 , 658.6 , 005.342 , 001.895 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru005.7/.8 - Organizační a projektový management
    Druh dok.KNIHY
    Service design management
    Víte, co skutečně znamená produktový design a jak funguje návrh digitální služby? Manažeři musí držet krok s rychlou digitalizací a předvídat budoucí trendy. Klíčovými prvky pro zvýšení atraktivity nabídky a udržení konkurenceschopnosti jsou inovace a udržitelná řešení. Autorka vás provede celým procesem návrhu a inovace digitálních služeb. Kniha nabízí strategie a principy managementu digitálních služeb, historii a současné přístupy k inovacím a detailní popis designového procesu inovace, podložené případovými studiemi a teoretickými modely. Propojuje principy designového myšlení, iterační vývoj a zákaznický přístup. Poznáte nástroje a techniky pro spolupráci projektového týmu na inovačním záměru firmy. Závěrem knihy jsou teoretické koncepty propojeny do designového procesu a navržen sled praktických workshopů pro designéry. Kniha je nezbytným průvodcem pro manažery digitálních služeb, marketingové specialisty a produktové manažery, v neposlední řadě i pro akademiky a studenty vysokých škol, kteří produktový management a design inovací studují. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.