Počet záznamů: 1
Mediální výchova v kontextu infodemie a nových médií
Gyüre, Klára, 1993- - Autor
1. vydání - 210 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 26 cm
ISBN 978-80-244-6449-7
2016-2023 2011-2030
mediální výchova a vzdělávání mediální gramotnost digitální média sociální sítě pedagogický výzkum základní školy
monografieSignatura B 62.047 Umístění 316.774 - Masmédia. Komunikační média Údaje o názvu Mediální výchova v kontextu infodemie a nových médií / Klára Gyüre Část názvu Mediální výchova Záhlaví-jméno Gyüre, Klára, 1993- (Autor) Údaje o vydání 1. vydání Nakladatel Olomouc : Vydavatelství Univerzity Palackého, 2024 Fyz.popis 210 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 26 cm ISBN 978-80-244-6449-7 neprodejné Číslo nár. bibl. cnb003602729 Poznámky Nad názvem: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta, katedra českého jazyka a literatury Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Jazyková pozn. České a anglické resumé Dal.odpovědnost Univerzita Palackého. Katedra českého jazyka a literatury (Nakladatel, vydavatel)
Předmět.hesla 2016-2023 * 2011-2030 * mediální výchova a vzdělávání * mediální gramotnost * digitální média * sociální sítě * pedagogický výzkum - Česko - 2011-2030 * základní školy - Česko Forma, žánr monografie Konspekt 316.4/.7 - Sociální interakce. Sociální komunikace MDT 316.774:37.016 , 316.774:316.776.33/.34 , 316.774:004.9 , 316.472.4 , 37.012 , 373.3 , (437.3) , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 316.774 - Masmédia. Komunikační média Druh dok. KNIHY Monografie se zaměřuje na problematiku mediální gramotnosti a mediální výchovy. Hlavním cílem teoretické části je předložit argumenty ve prospěch kontinuálního rozvoje mediální gramotnosti v rámci vzdělávání a vymezit způsoby jejího dosavadního posilování v edukační praxi. V tomto smyslu je akcentována především aktuálnost mediální výchovy primárně z hlediska jejího obsahového naplnění, které by mělo reagovat na současné potřeby žáků či vyučujících, které plynou ze společenského kontextu. V empirické rovině bylo hlavním cílem zjistit, do jaké míry jsou žáci 2. stupně ZŠ obeznámeni s vybranými aktuálními problémy mediální výchovy a mediální gramotnosti a jaké je jejich chování v prostředí internetu a sociálních sítí v kontextu vybraných aktuálních problémů. Na základě odborných poznatků uve Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1