Počet záznamů: 1  

Domino

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Boyon Škodová, Svatava, 1974- - Autor
    Vydání první - 71 stran : ilustrace ; 24 cm
    ISBN 978-80-7357-935-7
     čeština jako cizí jazyk  jazyková výuka
     učebnice základních škol  pracovní sešity  metodické příručky
    SignaturaC 421.530
    Umístění 811.162.3 - Čeština jako cizí jazyk. Pro cizince
    Domino
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 421.530   

    Údaje o názvuDomino : český jazyk pro malé cizince 2 : metodika / Svatava Škodová
    Část názvuČeský jazyk pro malé cizince 2
    Záhlaví-jméno Boyon Škodová, Svatava, 1974- (Autor)
    Údaje o vydáníVydání první
    NakladatelPraha : Wolters Kluwer Česká republika, 2012
    Fyz.popis71 stran : ilustrace ; 24 cm
    ISBN978-80-7357-935-7
    Předmět.hesla čeština jako cizí jazyk * jazyková výuka
    Forma, žánr učebnice základních škol * pracovní sešity * metodické příručky
    Konspekt811.162.3 - Čeština
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT 811.162.3'243 , 81'24 , (075.2) , (076.1) , (072)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru811.162.3 - Čeština jako cizí jazyk. Pro cizince
    Druh dok.KNIHY
    Domino
    Učebnicový komplet Domino - Český jazyk pro malé cizince II je určený pro výuku jinojazyčných žáků prvního stupně základní školy. Navazuje na první díl učebnice Domino – Český jazyk pro malé cizince a prohlubuje jej na rovině lexikální, gramatické i komunikační. Vychází z Evropského portfolia jazyků a je vstupem do osvojování si českého jazyka, který dětem zprostředkovává hravou cestou. Soubor zahrnuje barevnou učebnici pro děti, pracovní sešit pro děti, metodickou příručku pro učitele a zvukové nahrávky básniček, dialogů a herních aktivit obsažených v učebnici. Je využitelný jak při individuální výuce, tak při skupinovém vyučování. Učebnicový komplet zohledňuje zvláštnosti žáka stojícího na prahu gramotnosti, tedy jednak jeho omezenou znalost čtení a psaní, jednak období názorného myšlení, které se zaměřuje na vnímání konkrétních předmětů nebo jejich obrázků a manipulaci s nimi. Metodická příručka Metodická příručka pro tento učebnicový soubor umožňuje výuku češtiny pro malé cizince i učitelům 1. stupně ZŠ neaprobovaným v oboru čeština jako cizí jazyk. Příručka podrobným způsobem popisuje, jak využít při výuce učebnici a pracovní sešit, detailně informuje učitele o gramatických jevech a způsobech jejich představení ve výuce, komentuje jednotlivé aktivity v učebnici a pracovním sešitě, navrhuje způsoby jejich provázání. Upozorňuje učitele na problematické oblasti gramatické, lexikální, komunikační i fonetické. Dále nabízí hravé aktivity vázané k tématu, lexikální a gramatické oblasti, které nejsou podmíněny použitím tištěného materiálu. Veškeré aktivity a výukové postupy jsou popsány pro prezentaci bez zprostředkujícího jazyka. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.