Počet záznamů: 1
Domino
Boyon Škodová, Svatava, 1974- - Autor - Ilustrátor
Vyd. 1. - Praha : Wolters Kluwer ČR, 2010 - 71 s. : il. ; 24 cm
ISBN 978-80-7357-584-7
čeština jazyková výuka
čeština jako cizí jazyk
učebnice základních škol pracovní sešity metodické příručkySignatura C 421.529 Umístění 811.162.3 - Čeština jako cizí jazyk. Pro cizince Údaje o názvu Domino : český jazyk pro malé cizince 1 : metodika / Svatava Škodová Část názvu Český jazyk pro malé cizince 1 Záhlaví-jméno Boyon Škodová, Svatava, 1974- (Autor) (Ilustrátor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Wolters Kluwer ČR, 2010 Fyz.popis 71 s. : il. ; 24 cm ISBN 978-80-7357-584-7 Číslo nár. bibl. cnb002160824 Předmět.hesla čeština jako cizí jazyk Předmět.hesla čeština * jazyková výuka Forma, žánr učebnice základních škol * pracovní sešity * metodické příručky Konspekt 811.162.3 - Čeština 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 811.162.3 , 81'24 , (075.2) , (076.1) , (072) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 811.162.3 - Čeština jako cizí jazyk. Pro cizince Druh dok. KNIHY Učebnicový soubor Domino - Český jazyk pro malé cizince je určený pro výuku jinojazyčných žáků prvního stupně základní školy, zvl. pro 1. ročník ZŠ. Vychází z Evropského portfolia jazyků a je vstupem do osvojování si českého jazyka, který dětem zprostředkovává hravou cestou. Soubor zahrnuje barevnou učebnici pro děti, pracovní sešit pro děti, metodickou příručku pro učitele a CD se zvukovými nahrávkami básniček, dialogů a herních aktivit obsažených v učebnici. Je využitelný jak při individuální výuce, tak při skupinovém vyučování. Učebnicový soubor zohledňuje zvláštnosti žáka stojícího na prahu gramotnosti, tedy jednak jeho omezenou, či nulovou znalost čtení a psaní, jednak období názorného myšlení, které se zaměřuje na vnímání konkrétních předmětů nebo jejich obrázků a manipulaci s nimi.Učebnice Barevná učebnice zahrnuje materiál určený jednak pro prezentaci vybraných gramatických jevů, jednak slouží pro upevňování dovednosti poslechu s porozuměním. Dále přináší vizuální oporu pro nácvik komunikačních dovedností. Gramatická složka je do učebnice zapracována pomocí komunikačně upravených postupů audioorální metody, tj. učitel nikdy žákům nepředstavuje gramatický jev popisným způsobem, ale žáci si jej osvojují pomocí různých komunikačních aktivit. Učebnice je vystavěna na bohatém barevném ilustračním materiálu, který žákům slouží jako překladová a explanační složka. Vzhledem k nízké či nulové gramotnosti cílové skupiny je textová složka minimalizována, učebnice se opírá o propojení složky vizuální a audiální. Učebnice také důsledně poskytuje materiál pro nácvik fonetických jevů, a to v podobě básniček a říkadel. Žáci využívají učebnici jako vizuální oporu, tj. není určena k dopisování, apod. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1