Počet záznamů: 1  

Domino

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Boyon Škodová, Svatava, 1974- - Autor - Ilustrátor
    Vyd. 1. - Praha : Wolters Kluwer ČR, 2010 - 71 s. : il. ; 24 cm
    ISBN 978-80-7357-584-7
     čeština  jazyková výuka
    čeština jako cizí jazyk
     učebnice základních škol  pracovní sešity  metodické příručky
    SignaturaC 421.529
    Umístění 811.162.3 - Čeština jako cizí jazyk. Pro cizince
    Domino
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 421.529   

    Údaje o názvuDomino : český jazyk pro malé cizince 1 : metodika / Svatava Škodová
    Část názvuČeský jazyk pro malé cizince 1
    Záhlaví-jméno Boyon Škodová, Svatava, 1974- (Autor) (Ilustrátor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Wolters Kluwer ČR, 2010
    Fyz.popis71 s. : il. ; 24 cm
    ISBN978-80-7357-584-7
    Číslo nár. bibl.cnb002160824
    Předmět.heslačeština jako cizí jazyk
    Předmět.hesla čeština * jazyková výuka
    Forma, žánr učebnice základních škol * pracovní sešity * metodické příručky
    Konspekt811.162.3 - Čeština
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT 811.162.3 , 81'24 , (075.2) , (076.1) , (072)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru811.162.3 - Čeština jako cizí jazyk. Pro cizince
    Druh dok.KNIHY
    Domino
    Učebnicový soubor Domino - Český jazyk pro malé cizince je určený pro výuku jinojazyčných žáků prvního stupně základní školy, zvl. pro 1. ročník ZŠ. Vychází z Evropského portfolia jazyků a je vstupem do osvojování si českého jazyka, který dětem zprostředkovává hravou cestou. Soubor zahrnuje barevnou učebnici pro děti, pracovní sešit pro děti, metodickou příručku pro učitele a CD se zvukovými nahrávkami básniček, dialogů a herních aktivit obsažených v učebnici. Je využitelný jak při individuální výuce, tak při skupinovém vyučování. Učebnicový soubor zohledňuje zvláštnosti žáka stojícího na prahu gramotnosti, tedy jednak jeho omezenou, či nulovou znalost čtení a psaní, jednak období názorného myšlení, které se zaměřuje na vnímání konkrétních předmětů nebo jejich obrázků a manipulaci s nimi.Učebnice Barevná učebnice zahrnuje materiál určený jednak pro prezentaci vybraných gramatických jevů, jednak slouží pro upevňování dovednosti poslechu s porozuměním. Dále přináší vizuální oporu pro nácvik komunikačních dovedností. Gramatická složka je do učebnice zapracována pomocí komunikačně upravených postupů audioorální metody, tj. učitel nikdy žákům nepředstavuje gramatický jev popisným způsobem, ale žáci si jej osvojují pomocí různých komunikačních aktivit. Učebnice je vystavěna na bohatém barevném ilustračním materiálu, který žákům slouží jako překladová a explanační složka. Vzhledem k nízké či nulové gramotnosti cílové skupiny je textová složka minimalizována, učebnice se opírá o propojení složky vizuální a audiální. Učebnice také důsledně poskytuje materiál pro nácvik fonetických jevů, a to v podobě básniček a říkadel. Žáci využívají učebnici jako vizuální oporu, tj. není určena k dopisování, apod. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.