Počet záznamů: 1
Marketingová komunikace
kniha
Pecháčková, Jarmila - Autor
Vyd. 1. - Praha : pro Odbor prevence kriminality MV vydává Themis, 2001 - 63 s. ; 20 cm
ISBN 80-7312-006-2
Prevence se musí vyplatit
sociální komunikace marketingová komunikace public relations prevence kriminality
příručkyÚdaje o názvu Marketingová komunikace : metodika komunikačních aktivit na podporu realizace projektů prevence kriminality na místní úrovni s použitím principů marketingové komunikace / [zpracovala Jarmila Pecháčková] Záhlaví-jméno Pecháčková, Jarmila (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : pro Odbor prevence kriminality MV vydává Themis, 2001 Fyz.popis 63 s. ; 20 cm ISBN 80-7312-006-2 Číslo nár. bibl. cnb001035323 Edice Prevence se musí vyplatit Poznámky K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Poznámky k uživatelskému určení Příručka pro koordinátory prevence kriminality Dal.odpovědnost Česko. Ministerstvo vnitra. Odbor prevence kriminality
Předmět.hesla sociální komunikace * marketingová komunikace * public relations * prevence kriminality Forma, žánr příručky Konspekt 316.4/.7 - Sociální interakce. Sociální komunikace MDT 659.4 , 343.85 , 316.77 , 658.8:316.77 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Načítání…
Počet záznamů: 1