Počet záznamů: 1  

Marketingová komunikace


  1.  Pecháčková, Jarmila - Autor
    Vyd. 1. - Praha : pro Odbor prevence kriminality MV vydává Themis, 2001 - 63 s. ; 20 cm
    ISBN 80-7312-006-2
    Prevence se musí vyplatit
     sociální komunikace  marketingová komunikace  public relations  prevence kriminality
     příručky
    Údaje o názvuMarketingová komunikace : metodika komunikačních aktivit na podporu realizace projektů prevence kriminality na místní úrovni s použitím principů marketingové komunikace / [zpracovala Jarmila Pecháčková]
    Záhlaví-jméno Pecháčková, Jarmila (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : pro Odbor prevence kriminality MV vydává Themis, 2001
    Fyz.popis63 s. ; 20 cm
    ISBN80-7312-006-2
    Číslo nár. bibl.cnb001035323
    Edice Prevence se musí vyplatit
    PoznámkyK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Poznámky k uživatelskému určeníPříručka pro koordinátory prevence kriminality
    Dal.odpovědnost Česko. Ministerstvo vnitra. Odbor prevence kriminality
    Předmět.hesla sociální komunikace * marketingová komunikace * public relations * prevence kriminality
    Forma, žánr příručky
    Konspekt316.4/.7 - Sociální interakce. Sociální komunikace
    MDT 659.4 , 343.85 , 316.77 , 658.8:316.77 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.