Počet záznamů: 1  

Performativní pedagogika

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Valenta, Josef, 1954- - Autor
    175 stran ; 21 cm
    ISBN 978-80-7331-660-0
     pedagogika  performance (umění)
    performativní pedagogika
     monografie
    SignaturaC 419.324
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 419.324   

    Údaje o názvuPerformativní pedagogika : třída je scéna, vyučování je spektákl, učitel je performer / Josef Valenta
    Záhlaví-jméno Valenta, Josef, 1954- (Autor)
    NakladatelV Praze : NAMU, 2023
    Fyz.popis175 stran ; 21 cm
    ISBN978-80-7331-660-0
    Číslo nár. bibl.cnb003587840
    PoznámkyVydala Akademie múzických umění v Praze v Nakladatelství AMU
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
    Jazyková pozn.Anglické resumé
    Dal.odpovědnost Akademie múzických umění v Praze (Nakladatel, vydavatel)
    Předmět.heslaperformativní pedagogika
    Předmět.hesla pedagogika * performance (umění)
    Forma, žánr monografie
    Konspekt37 - Výchova a vzdělávání
    MDT 37.01:7.038.531 , 37.01 , 7.038.531 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Druh dok.KNIHY
    Performativní pedagogika
    Performativní pedagogika
    Kniha představuje v Česku málo známý obor performativní pedagogiky a přibližuje problematiku využití prizmatu divadla a performance ve výuce.Performativní pedagogika je směr uvažování, metodologie zkoumání a soubor podnětů pro edukační praxi. To vše je ukotveno především v prostoru průniků pedagogiky a tzv. performančních sociálních studií a okořeněno vlivnou dimenzí kritických sociálních teorií. Mezi její principy patří akcent na úlohu těla při učení; role emocí v učení; situované a kontextové učení; humor; samostatné dobírání se vědění při vyučování; kreativita; spolupráce a participace žáků na pojetí vyučování; „zživotnění“ vzdělávání; prolamování klišé, risk, napětí, improvizace a nutnost rozhodování při učení; hluboké osobní zaujetí a pravdivost učitele. Kritický rozměr pak spočívá ve snaze žáky aktivizovat a nasměrovat k proměně společnosti. Zdroj anotace: NKP
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.