Počet záznamů: 1  

Komunikace a interakce v plavecké výuce

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Hubená, Kristýna, 1987- - Autor
    Vydání první - 155 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN 978-80-246-5621-2
     plavání  plavecký výcvik  učitel a žák  verbální komunikace  nonverbální komunikace  pedagogika sportu  aplikovaný výzkum
     monografie
    SignaturaC 418.748
    Umístění 797.1/.2 - Vodní sporty
    Komunikace a interakce v plavecké výuce
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 418.748   

    Údaje o názvuKomunikace a interakce v plavecké výuce / Kristýna Hubená
    Záhlaví-jméno Hubená, Kristýna, 1987- (Autor)
    Údaje o vydáníVydání první
    NakladatelPraha : Univerzita Karlova, Nakladatelství Karolinum, 2023
    Fyz.popis155 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN978-80-246-5621-2
    Číslo nár. bibl.cnb003577089
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Jazyková pozn.České a anglické resumé
    Předmět.hesla plavání * plavecký výcvik * učitel a žák * verbální komunikace * nonverbální komunikace * pedagogika sportu * aplikovaný výzkum
    Forma, žánr monografie
    Konspekt797 - Vodní sporty. Letecké sporty
    MDT 797.2 , 797.2.015.134 , 37.064.2 , 316.772.2 , 796/799 , 001.126 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru797.1/.2 - Vodní sporty
    Druh dok.KNIHY
    Komunikace a interakce v plavecké výuce
    Při procesu edukace je nezbytná komunikace i interakce. Obě tyto složky jsou nutné také při výuce plavání. Vzhledem ke specifičnosti prostředí, ve kterém se odehrává, je jim nezbytné věnovat zvýšenou pozornost v přípravě budoucích učitelů tělesné výchovy i instruktorů plavání. Ke zkvalitňování těchto didaktických kompetencí je nezbytná jejich adekvátní diagnostika. Tu lze získat pouze kombinací kvantitativních a kvalitativních výzkumných metod. Tzv. triangulace umožňuje získat data o činnosti učitele/instruktora plavání, i zpětnou informaci od samotných účastníků edukačního procesu – žáků/klientů. Spojením těchto dat je možné budovat a rozvíjet tyto dílčí didaktické kompetence budoucích i stávajících edukátorů. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.