Počet záznamů: 1  

Předpoklady žáka pro řešení úloh z matematiky

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Eisenmann, Petr, 1962- - Autor
    Vydání první - 342 stran : ilustrace ; 24 cm
    ISBN 978-80-246-5582-6
    2011-2030
     empirický výzkum  matematika  učební úlohy  žáci  matematické myšlení  čtenářská gramotnost  pedagogická diagnostika
     kolektivní monografie
    SignaturaC 418.777
    Umístění 373.3 - Základní školství
    Předpoklady žáka pro řešení úloh z matematiky
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 418.777   

    Údaje o názvuPředpoklady žáka pro řešení úloh z matematiky : diagnostika příčin neúspěchu a návrhy opatření k jejich odstranění / Petr Eisenmann a kolektiv
    Záhlaví-jméno Eisenmann, Petr, 1962- (Autor)
    Údaje o vydáníVydání první
    NakladatelPraha : Univerzita Karlova, Nakladatelství Karolinum, 2023
    Fyz.popis342 stran : ilustrace ; 24 cm
    ISBN978-80-246-5582-6 Kč 390.00
    Číslo nár. bibl.cnb003578209
    Předmět.hesla 2011-2030 * empirický výzkum - Česko - 2011-2030 * matematika - úlohy * učební úlohy - řešení * žáci * matematické myšlení * čtenářská gramotnost * pedagogická diagnostika
    Forma, žánr kolektivní monografie
    Konspekt373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání
    MDT 001.891-028.46 , 51 , 371.321.7 , 373.3.011.3-052 , 51:165 , 028.1 , 37.013.77 , (437.3) , (048.8:082)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru373.3 - Základní školství
    Druh dok.KNIHY
    Předpoklady žáka pro řešení úloh z matematiky
    Publikace přináší ucelený popis rozsáhlého výzkumu uskutečněného na Univerzitě Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem v letech 2019-2022 multioborovým týmem složeným z didaktiků matematiky, statistiků a psychologa. Monografie obsahuje celkem sedm kapitol, které po úvodu a vymezení teoretických východisek přináší přehled osmi ukazatelů popisujících předpoklady žáka k řešení úloh v matematice: matematická citlivost, matematická tvořivost, čtenářská gramotnost, počtářská dovednost, pracovní paměť, tendence k užití algoritmu, sebeposouzení a motivace k učení se matematice. Tyto ukazatele tvoří strukturu a v rámci monografie je popsán jak důvod jejich zařazení do vytvořené struktury, tak i jejich operacionalizace pro potřeby diagnostiky. Hlavním výstupem projektu je totiž certifikovaná diagnostická sada (je součástí monografie), která učiteli umožní stanovit možná rizika, jež žákovi mohou bránit v úspěšném řešení matematických úloh. Důsledky pro učitelskou praxi, zejména náměty pro práci se žáky za účelem snížení rizik, popisuje závěrečná kapitola monografie. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.