Počet záznamů: 1
Online marketingová komunikace cílící na děti školního věku
Burešová, Jitka - Autor
1. vydání - 390 stran : barevné ilustrace ; 22 cm
ISBN 978-80-280-0302-9
Pospíšilová, Marie - Autor Ungerman, Otakar, - Autor Dědková, Jaroslava, - Autor Jursová, Jitka - Autor Berki, Jan - Autor
internetový marketing marketingová komunikace sociální média cílený marketing děti školního věku mediální výchova a vzdělávání sociální výzkum
kolektivní monografieInfo ** Objednaný dokument ** Údaje o názvu Online marketingová komunikace cílící na děti školního věku / Jitka Burešová, Marie Pospíšilová, Otakar Ungerman, Jaroslava Dědková, Jitka Jursová, Jan Berki Záhlaví-jméno Burešová, Jitka (Autor) Údaje o vydání 1. vydání Nakladatel Brno : Masarykova univerzita, 2023 Fyz.popis 390 stran : barevné ilustrace ; 22 cm ISBN 978-80-280-0302-9 Číslo nár. bibl. cnb003533247 Poznámky Vydáno ve spolupráci s Technickou univerzitou v Liberci Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Dal.odpovědnost Pospíšilová, Marie (Autor)
Ungerman, Otakar, 1970- (Autor)
Dědková, Jaroslava, 1967- (Autor)
Jursová, Jitka (Autor)
Berki, Jan (Autor)
Předmět.hesla internetový marketing * marketingová komunikace * sociální média * cílený marketing * děti školního věku * mediální výchova a vzdělávání * sociální výzkum - Česko Forma, žánr kolektivní monografie Konspekt 316.4/.7 - Sociální interakce. Sociální komunikace MDT 658.8:004.738.5 , 658.8:316.77 , 316.774:004.738 , 658.89 , 316.346.32-053.5 , 316.774:37.016 , 303 , (437.3) , (048.8:082) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Online prostředí je plné různých forem marketingové komunikace, přičemž řadu z nich není na první pohled snadné rozeznat od běžného obsahu. Kvůli své nezkušenosti právě děti, o nichž je tato kniha, snáze podléhají marketingovým sdělením, která pak ovlivňují jejich nákupní preference. Respondenty našeho výzkumu byly děti ve věku 10–13 let, které jsou spotřebiteli i zákazníky a zároveň hrají významnou roli při nákupním rozhodování v rodině. Je proto nanejvýš důležité zkoumat, jaké formy online marketingové komunikace děti konzumují, jaký k nim mají postoj a zda a jakým způsobem to ovlivňuje jejich nákupy. Na závěr přinášíme praktická doporučení pro školy i pro rodiče, jak mohou děti v oblasti online marketingu vzdělávat. Kniha je zdarma, hradíte náklady na logistiku a skladování ve výši 50 Kč včetně DPH za 1 kus. E-kniha zdarma Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1