Počet záznamů: 1  

Sebehodnocení jako nástroj rozvoje v pregraduální přípravě učitelů

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Juklová, Kateřina - Autor
    206 stran ; 21 cm
    ISBN 978-80-7465-620-0
     vzdělávání učitelů  sebehodnocení žáků
     kolektivní monografie
    SignaturaC 418.628
    Umístění 377 - Odborné vzdělání. Technické vzdělání. Vzdělávání učitelů
    Sebehodnocení jako nástroj rozvoje v pregraduální přípravě učitelů
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 418.628   
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 418.628 v1   

    Údaje o názvuSebehodnocení jako nástroj rozvoje v pregraduální přípravě učitelů / Kateřina Juklová et al.
    Záhlaví-jméno Juklová, Kateřina (Autor)
    NakladatelČervený Kostelec : Pavel Mervart, 2023
    Fyz.popis206 stran ; 21 cm
    ISBN978-80-7465-620-0
    Číslo nár. bibl.cnb003587483
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstříky
    Jazyková pozn.Anglické resumé
    Předmět.hesla vzdělávání učitelů * sebehodnocení žáků
    Forma, žánr kolektivní monografie
    Konspekt377 - Odborné vzdělávání
    MDT 377.8/378 , 37.091.26 , (048.8:082)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru377 - Odborné vzdělání. Technické vzdělání. Vzdělávání učitelů
    Druh dok.KNIHY
    Sebehodnocení jako nástroj rozvoje v pregraduální přípravě učitelů
    Kniha je společným dílem čtyř vzdělavatelek budoucích učitelů. Jejich cílem bylo především otevřít prostor pro posílení vlastního náhledu u žáka nebo studenta. Sebehodnocení je proto pojímáno nikoli pouze jako jedna z metod formativního hodnocení, ale jako komplexní fenomén, jehož využívání má žáka či studenta podpořit a sloužit k jeho rozvoji. Prostřednictvím přehledu dosavadních teoreticko-empirických poznatků i empirických zjištění autorek na vzorcích studentů i vzdělavatelů jedné instituce připravující učitele k výkonu povolání text současně odhaluje, že úspěšná implementace těchto potenciálně přínosných postupů do vzdělávání je proces s mnoha úskalími. K nejčastějším patří především důsledky nereflektovaných způsobů uplatňování kontroly a moci na straně učitelů, institucí nebo celých vzdělávacích systémů. Náprava v této oblasti se neobejde bez metodické, ale i systémové podpory ze strany vzdělavatelů, a na obou stranách bez poctivé a hluboké reflexe vlastních postojů a hodnot včetně toho, jak chápat svou profesní roli i identitu. Pokud text k takové reflexi přispěl, pak splnil svůj účel. "Kolektiv autorek z Univerzity Hradec Králové předkládá pozoruhodnou publikaci, která komplexně zpracovává téma sebehodnocení z perspektivy vysokoškolských studentů i učitelů. Kniha je rozdělena do dvou částí. První poskytuje přehled dosavadního vědění o problematice sebehodnocení, druhá přináší nové poznatky z vlastního empirického výzkumu. Velký důraz je kladen na propojení mezi sebehodnocením a autoregulovaným učením, což naznačuje zaměření autorského týmu pro celou publikaci, vyjádřené i titulem zdůrazňujícím význam sebehodnocení pro osobní rozvoj... Kniha je významným příspěvkem k vysokoškolské pedagogice se zaměřením na přípravu budoucích učitelek a učitelů." (PhDr. Karel Starý, Ph.D., Ústav výzkumu a rozvoje vzdělávání, Univerzita Karlova, recenzent publikace) Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.