Počet záznamů: 1  

Český psychologický román v literární výchově na střední škole

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Pánková, Vladimíra, 1982- - Autor
    První vydání - viii, 314 stran ; 21 cm
    ISBN 978-80-261-1195-5
     český román  psychologický román  literární výchova  předmětová didaktika  učebnice středních škol  interpretace a přijetí literárního díla
     monografie
    SignaturaC 419.306
    Umístění 82 - Literatura. Literární věda
    Český psychologický román v literární výchově na střední škole
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 419.306   

    Údaje o názvuČeský psychologický román v literární výchově na střední škole / Vladimíra Pánková
    Záhlaví-jméno Pánková, Vladimíra, 1982- (Autor)
    Údaje o vydáníPrvní vydání
    NakladatelPlzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2023
    Fyz.popisviii, 314 stran ; 21 cm
    ISBN978-80-261-1195-5
    Číslo nár. bibl.cnb003584644
    PoznámkyNa zadní straně obálky: Fakulta pedagogická Západočeské univerzity v Plzni
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
    Jazyková pozn.Anglické resumé
    Dal.odpovědnost Západočeská univerzita. Pedagogická fakulta (Nakladatel, vydavatel)
    Předmět.hesla český román * psychologický román - Česko * literární výchova * předmětová didaktika * učebnice středních škol * interpretace a přijetí literárního díla
    Forma, žánr monografie
    Konspekt82 - Literatura. Literární život
    37 - Výchova a vzdělávání
    MDT 821.162.3-31 , 82-311.1 , 82:37.016 , 37.016.026 , 37.091.64(075.3) , 82.07 , (437.3) , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru82 - Literatura. Literární věda
    Druh dok.KNIHY
    Český psychologický román v literární výchově na střední škole
    Publikace se pokouší charakterizovat psychologický román jako žánr v jeho vývojových proměnách. Ovšem hlavním cílem je tyto odborné informace didakticky transformovat do literárněvýchovného učiva na střední škole (zejména gymnaziálního typu) a navrhnout didaktické (konstruktivisticky pojaté) postupy k osvojení daného učiva. Monografie je koncipována tak, aby zodpovídala tři na sebe navazující otázky. Proč? Co? Jak? Proč vyučovat, číst, interpretovat psychologický román? Co je ve středoškolských učebnicích literární výchovy pokládáno za učivo o českém psychologickém románu? Jak interpretačně pracovat s texty tohoto žánru? Přílohová část monografie zahrnuje odučené výukové lekce včetně autentických žákovských výstupů. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.