Počet záznamů: 1  

Český psychologický román v literární výchově na střední škole

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Pánková, Vladimíra, 1982- - Autor
    První vydání - viii, 314 stran ; 21 cm
    ISBN 978-80-261-1195-5
     český román  psychologický román  literární výchova  předmětová didaktika  učebnice středních škol  interpretace a přijetí literárního díla
     monografie
    SignaturaC 419.306
    Umístění 82 - Literatura. Literární věda
    Český psychologický román v literární výchově na střední škole
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 419.306   

    Title statementČeský psychologický román v literární výchově na střední škole / Vladimíra Pánková
    Main entry-name Pánková, Vladimíra, 1982- (Author)
    Edition statementPrvní vydání
    PublicationPlzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2023
    Phys.des.viii, 314 stran ; 21 cm
    ISBN978-80-261-1195-5
    National bibl. num.cnb003584644
    NoteNa zadní straně obálky: Fakulta pedagogická Západočeské univerzity v Plzni
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
    Language noteAnglické resumé
    Another responsib. Západočeská univerzita. Pedagogická fakulta (Publisher)
    Subj. Headings český román * psychologický román - Česko * literární výchova * předmětová didaktika * učebnice středních škol * interpretace a přijetí literárního díla
    Form, Genre monografie
    Conspect82 - Literatura. Literární život
    37 - Výchova a vzdělávání
    UDC 821.162.3-31 , 82-311.1 , 82:37.016 , 37.016.026 , 37.091.64(075.3) , 82.07 , (437.3) , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru82 - Literatura. Literární věda
    Document kindBOOKS
    Český psychologický román v literární výchově na střední škole
    Publikace se pokouší charakterizovat psychologický román jako žánr v jeho vývojových proměnách. Ovšem hlavním cílem je tyto odborné informace didakticky transformovat do literárněvýchovného učiva na střední škole (zejména gymnaziálního typu) a navrhnout didaktické (konstruktivisticky pojaté) postupy k osvojení daného učiva. Monografie je koncipována tak, aby zodpovídala tři na sebe navazující otázky. Proč? Co? Jak? Proč vyučovat, číst, interpretovat psychologický román? Co je ve středoškolských učebnicích literární výchovy pokládáno za učivo o českém psychologickém románu? Jak interpretačně pracovat s texty tohoto žánru? Přílohová část monografie zahrnuje odučené výukové lekce včetně autentických žákovských výstupů. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.