Počet záznamů: 1
Strategický marketing
Jakubíková, Dagmar, 1948- - Autor
3. přepracované a rozšířené vydání - 428 stran : ilustrace ; 24 cm
ISBN 978-80-271-3722-0
Expert
Janeček, Petr - Autor
strategický marketing strategický management marketingový management
monografieSignatura C 417.521 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Strategický marketing : strategie a trendy / Dagmar Jakubíková, Petr Janeček Záhlaví-jméno Jakubíková, Dagmar, 1948- (Autor) Údaje o vydání 3. přepracované a rozšířené vydání Nakladatel Praha : Grada Publishing, 2023 Fyz.popis 428 stran : ilustrace ; 24 cm ISBN 978-80-271-3722-0 Číslo nár. bibl. cnb003565431 Edice Expert (Grada) Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a rejstřík Jazyková pozn. Anglické resumé Dal.odpovědnost Janeček, Petr (Autor)
Předmět.hesla strategický marketing * strategický management * marketingový management Forma, žánr monografie Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:005.21 , 005.21 , 658.8:005 , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. Publikace je určena vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům vysokých škol. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1