Počet záznamů: 1  

Specifika marketingu luxusních značek

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Olšanová, Květa - Autor
    První vydání - 163 stran : ilustrace ; 24 cm
    ISBN 978-80-271-3921-7
    Expert
     marketingový management  řízení značky  luxusní zboží
     monografie  případové studie
    SignaturaC 417.951
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Specifika marketingu luxusních značek
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 417.951   

    Údaje o názvuSpecifika marketingu luxusních značek / Květa Olšanová
    Záhlaví-jméno Olšanová, Květa (Autor)
    Údaje o vydáníPrvní vydání
    NakladatelPraha : Grada Publishing, 2023
    Fyz.popis163 stran : ilustrace ; 24 cm
    ISBN978-80-271-3921-7
    Číslo nár. bibl.cnb003551036
    Edice Expert (Grada)
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Jazyková pozn.Anglické resumé
    Předmět.hesla marketingový management * řízení značky * luxusní zboží
    Forma, žánr monografie * případové studie
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 658.8:005 , 005:658.626 , 658.62-021.479 , (048.8) , (078.7)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Specifika marketingu luxusních značek
    Díky této knize získáte základní přehled o světě luxusních značek, způsobu a specifikách jejich řízení a výzvách, které stejně jako jiná odvětví svět luxusu čekají. V knize jsou použity odkazy na poznatky světově uznávaných autorů i výsledky vlastních výzkumů a případové studie značek. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.