Počet záznamů: 1  

Rozvoj sociálních dovedností u dětí s autismem

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Čadilová, Věra, 1959- - Autor
    Vydání druhé, v Pasparta Publishing vydání první - 103 stran : barevné ilustrace ; 21 cm
    ISBN 978-80-88163-49-7, ISBN 9990003908131
      Žampachová, Zuzana - Autor
     děti s autismem  výchova dítěte  psychologie dítěte  sociální dovednosti  sociální integrace
     příručky
    Rozvoj sociálních dovedností u dětí s autismem
    Údaje o názvuRozvoj sociálních dovedností u dětí s autismem : (pro děti předškolního věku a pro děti se sníženými rozumovými schopnostmi) / Věra Čadilová, Zuzana Žampachová
    Záhlaví-jméno Čadilová, Věra, 1959- (Autor)
    Údaje o vydáníVydání druhé, v Pasparta Publishing vydání první
    Nakladatel[Praha] : Pasparta, [2017]
    Copyright©2017
    Fyz.popis103 stran : barevné ilustrace ; 21 cm
    ISBN978-80-88163-49-7
    9990003908131
    Číslo nár. bibl.cnb002892967
    PoznámkyK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Dal.odpovědnost Žampachová, Zuzana (Autor)
    Předmět.hesla děti s autismem * výchova dítěte * psychologie dítěte * sociální dovednosti * sociální integrace
    Forma, žánr příručky
    Konspekt376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    MDT 316.344.6-056.36-053.2 , 37.03-053.2 , 159.922.7 , 316.61 , 364-786 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Rozvoj sociálních dovedností u dětí s autismem
    Chybějící zpětná vazba na sociální podněty ze strany rodičů i okolí, nepřiměřené sociální chování doma i mimo domov, to vše často vyvolává nepochopení či dokonce pochybnosti o správném výchovném působení. Přitom především rodina je důležitá pro další rozvoj nejen sociálních dovedností dětí. Autorky - renomované speciální pedagožky, dlouhodobě pracující s autisty - názorně radí, jak správně při rozvoji sociálních dovedností u dětí s PAS postupovat. Upřednostňují zejména osvědčenou metodu vizualizace, učení pomocí nácviku sociálních situací. Důležité je zohlednit mentální věk dítěte a snažit se porozumět chování lidí s autismem. Zdroj anotace: NKP
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.