Počet záznamů: 1  

Předcházíme poruchám učení

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Sindelar, Brigitte, 1952- - Autor
    Vydání šesté - 63 stran : ilustrace ; 23 cm + soubor úkolů (20 nečíslovaných listů : ilustrace)
    ISBN 978-80-262-1082-5
      Pokorná, Věra - Překladatel
     specifické poruchy učení  děti předškolního věku  děti školního věku  výchova a vzdělávání
     metodické příručky  praktická cvičení
    SignaturaC 417.206
    Umístění 376 - Speciální pedagogika
    Předcházíme poruchám učení
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 04.12.2024)C 417.206   
    Suché Vrbné k vypůjčeníC 417.206 SV   

    Unifikovaný název Hurra, ich kann's. Česky
    Údaje o názvuPředcházíme poruchám učení : soubor cvičení pro děti v předškolním roce a v první třídě / Brigitte Sindelarová ; z německého originálu Hurra, ich kann's přeložila Věra Pokorná
    Záhlaví-jméno Sindelar, Brigitte, 1952- (Autor)
    Údaje o vydáníVydání šesté
    NakladatelPraha : Portál, 2016
    Fyz.popis63 stran : ilustrace ; 23 cm + soubor úkolů (20 nečíslovaných listů : ilustrace)
    ISBN978-80-262-1082-5
    Číslo nár. bibl.cnb002791741
    PoznámkyNázev z obálky. Brožura a soubor úkolů na volných listech ve společném papírovém přebalu
    Dal.odpovědnost Pokorná, Věra (Překladatel)
    Předmět.hesla specifické poruchy učení * děti předškolního věku * děti školního věku * výchova a vzdělávání
    Forma, žánr metodické příručky * praktická cvičení
    Konspekt376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    MDT 616.89-008.43 , 316.346.32-053.4 , 316.346.32-053.5 , 37.0 , (072) , (076.5)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru376 - Speciální pedagogika
    Druh dok.KNIHY
    Předcházíme poruchám učení
    Výzkumy ukazují, že je možné diagnostikovat poruchy učení a chování již v předškolním roce. Pokud má dítě problémy při výuce čtení, psaní a počítání, nacházíme příčiny těchto problémů už tam, kde jsou základy těchto schopností. Podstatné je při tom rozpoznat úroveň "dílčích funkcí", které umožňují přijímání a zpracování nových informací, rozvoj vnímání, paměti, myšlení a řeči. Pokud se tyto funkce nerozvíjejí rovnoměrně a dostatečně, bývají příčinou poruch učení a chování. Jestliže se nám podaří tyto deficity u dítěte rozpoznat dříve, než se u něho poruchy plně projeví, je tu velká šance, že mu umožníme harmonický a bezproblémový vývoj ve škole. Autorka nabízí nejen metodu, jak diagnostikovat deficity dílčích funkcí u dětí předškolního věku, ale i soubor cvičení pro děti v předškolním roce a v první třídě, který tyto dílčí funkce rozvíjí. Jednotlivé úkoly a cvičení předpokládají, že dospělý pracuje s jedním dítětem.??Publikace je tedy určena především rodičům, vychovatelům a psychologům. Pro svoji práci ji však uplatní i učitelky v mateřských školách, speciálních školách a v prvních třídách základních škol. Zdroj anotace: Zbozi.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.