Počet záznamů: 1  

Postupy při vzdělávání žáků se specificky narušeným vývojem řeči

  1. Info** Objednaný dokument **
    Údaje o názvuPostupy při vzdělávání žáků se specificky narušeným vývojem řeči / Barbora Bočková
    Záhlaví-jméno Bočková, Barbora (Autor)
    Údaje o vydání1. vydání
    NakladatelBrno : Masarykova univerzita, 2017
    Fyz.popis146 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN978-80-210-8137-6
    Číslo nár. bibl.cnb002981570
    Poznámky200 výtisků
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstříky
    Jazyková pozn.České a anglické resumé
    Předmět.hesla děti s vadami řeči * vývoj řeči * poruchy řeči * dysfázie * speciální vzdělávací potřeby * alternativní a augmentativní komunikace * logopedická prevence * základní školy - Česko * sociálněpedagogický výzkum - Česko
    Forma, žánr monografie
    Konspekt376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    MDT 316.344.6-056.264-053.2 , 159.946.3 , 616.89-008.434 , 616.89-008.434.3 , 37.04 , 316.772-028.82 , 376-056.264-021.67 , 373.3 , 37.013.42:001.891 , (437.3) , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Postupy při vzdělávání žáků se specificky narušeným vývojem řeči
    Publikace je zaměřena na problematiku specificky narušeného vývoje řeči (vývojové dysfázie) a možné postupy ve vzdělávání a rozvoji komunikační schopnosti žáků s touto formou narušené komunikační schopnosti. V rámci dílčího výzkumného šetření se oslovení speciální pedagogové, kteří působí na prvním stupni v základních školách logopedických v České republice, vyjadřovali k možnostem využití principů alternativní a augmentativní komunikace v edukaci a logopedické intervenci a také k obtížím ve vybraných oblastech, s nimiž se u svých žáků setkávají. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.