Počet záznamů: 1  

Podpora rozvoje dětí v mateřské škole

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Schmitz, Sybille - Autor
    Vydání první - 157 stran : černobílé ilustrace ; 23 cm
    ISBN 978-80-262-2064-0
      Prešlová, Kateřina, - Překladatel
     předškolní výchova  mateřské školy  děti předškolního věku  vývoj dítěte  vývoj osobnosti  pedagogická psychologie  vývojová psychologie
     monografie
    SignaturaC 416.420
    Umístění 373.2 - Předškolní výchova
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 416.420   
    Na Sadech - dětské k vypůjčeníC 416.420 b   
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) k vypůjčeníC 416.420 a   

    Unifikovaný název Ich sehe dich und verstehe, was du brauchst. Česky
    Údaje o názvuPodpora rozvoje dětí v mateřské škole / Sybille Schmitz ; z německého originálu Ich sehe dich und verstehe, was du brauchst ... přeložila Kateřina Prešlová
    Záhlaví-jméno Schmitz, Sybille (Autor)
    Údaje o vydáníVydání první
    NakladatelPraha : Portál, 2023
    Fyz.popis157 stran : černobílé ilustrace ; 23 cm
    ISBN978-80-262-2064-0
    Číslo nár. bibl.cnb003533079
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Dal.odpovědnost Prešlová, Kateřina, 1975- (Překladatel)
    Předmět.hesla předškolní výchova * mateřské školy * děti předškolního věku * vývoj dítěte * vývoj osobnosti * pedagogická psychologie * vývojová psychologie
    Forma, žánr monografie
    Konspekt373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání
    MDT 373.2 , 373.24 , 316.346.32-053.4 , 159.922.72 , 37.015.3 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru373.2 - Předškolní výchova
    Druh dok.KNIHY
    Podpora rozvoje dětí v mateřské škole
    Podpora rozvoje dětí v mateřské škole
    Jak se dospělí setkávají s dětmi? Co vidíme, když pozorujeme děti? Jak hodnotíme jejich osobní prostředí a jejich rodiny? Pouze ti, kteří si uvědomují svůj vnitřní postoj, mohou děti vhodně doprovázet a podporovat v jejich vývoji. Pak je možné rovnoměrně rozvíjet všechny základní pedagogické postoje – orientaci na zdroje, orientaci na potřeby, orientaci na kompetence, orientaci na vztahy a orientaci na situaci.Kniha na základě praktického přístupu a mnoha případových studií vysvětluje, jak lze těchto pět základních směrů uplatnit v každodenní výuce. To usnadňuje pozorování dětí, hodnocení jejich chování a sledování jejich vývoje. Otázky k zamyšlení jsou také součástí každé kapitoly.Knihu využijí pedagogové mateřských škol a školních družin. Sybille Schmitz je logopedka a rodinná terapeutka, pracuje s předškolními dětmi. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.