Počet záznamů: 1  

Emoční inteligence dítěte a její rozvoj


  1.  Shapiro, Lawrence E. - Autor
    Vydání první - 267 stran : ilustrace ; 23 cm
    ISBN 80-7178-238-6
    Rádci pro rodiče a vychovatele
      Kašparovská, Hana, - Překladatel
                     
     příručky  
    Emoční inteligence dítěte a její rozvoj
    Údaje o názvuEmoční inteligence dítěte a její rozvoj / Lawrence E. Shapiro ; z anglického originálu ... přeložila Hana Kašparovská
    Záhlaví-jméno Shapiro, Lawrence E. (Autor)
    Údaje o vydáníVydání první
    NakladatelPraha : Portál, 1998
    Fyz.popis267 stran : ilustrace ; 23 cm
    ISBN80-7178-238-6
    Číslo nár. bibl.cnb000372407
    Edice Rádci pro rodiče a vychovatele
    PoznámkyK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    OriginálHow to raise a child with a high EQ
    Dal.odpovědnost Kašparovská, Hana, 1954- (Překladatel)
    Předmět.hesla psychologie, klinická psychologie * pedagogika * dětská psychologie * vývojová psychologie * výchova dítěte - psychologie * emoční inteligence * vývoj dítěte * rozvoj osobnosti * sociální dovednosti
    Forma, žánr příručky * populární práce
    Konspekt37 - Výchova a vzdělávání
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Emoční inteligence dítěte a její rozvoj
    Podněty k tomu, jak ovlivnit jednání dětí změnou jejich myšlení, jak je podpořit v navazování nových vztahů, motivovat je k dobrým výkonům, podporovat jejich vytrvalost apod. V poslední době se ukazuje, že pro úspěšné zařazení do života je emoční inteligence (EQ) důležitější než inteligence kognitivní (IQ). Emoční inteligence se týká schopnosti ovládat vlastní emoce, ale také empatie a sociálních dovedností. Rozvoj emoční inteligence dítěte by proto měl být nedílnou součástí výchovy na každém vývojovém stupni. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.