Počet záznamů: 1  

Marketingová komunikace a public relations

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


    Druhé vydání - 118 stran : ilustrace, faksimile ; 21 cm
    ISBN 978-80-246-5578-9
      Halada, Jan, - Editor
     marketingová komunikace  public relations
     výkladové slovníky
    SignaturaC 414.503
    Umístění 659 - Propagace. Reklama
    Marketingová komunikace a public relations
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 06.09.2024)C 414.503   
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 414.503 v1   

    Údaje o názvuMarketingová komunikace a public relations : výklad pojmů a teorie oboru / Jan Halada (ed.)
    Údaje o vydáníDruhé vydání
    NakladatelPraha : Univerzita Karlova, nakladatelství Karolinum, 2023
    Fyz.popis118 stran : ilustrace, faksimile ; 21 cm
    ISBN978-80-246-5578-9
    Číslo nár. bibl.cnb003522020
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Dal.odpovědnost Halada, Jan, 1942- (Editor)
    Předmět.hesla marketingová komunikace * public relations
    Forma, žánr výkladové slovníky
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT 658.8:316.77 , 659.4 , (038.072)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru659 - Propagace. Reklama
    Druh dok.KNIHY
    Marketingová komunikace a public relations
    Výkladový slovník seznamuje s odbornými termíny a koncepty marketingové komunikace a public relations. Zdroj anotace: NKP
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.