Počet záznamů: 1
Sociální kompetence jedince při vstupu do ZŠ
Petrová, Jitka - Autor
1. vydání - 103 stran ; 21 cm
ISBN 978-80-244-6078-9
děti předškolního věku děti školního věku školní zralost sociální dovednosti pedagogická diagnostika
kolektivní monografieSignatura C 414.365 Umístění 316.6 - Sociální psychologie. Chování Údaje o názvu Demografická příručka 2021 = Czech demographic handbook 2021 / zpracoval: odbor statistiky obyvatel Souběž.n. Czech demographic handbook 2021 Záhlaví-korpor. Český statistický úřad. Odbor statistiky obyvatelstva (Autor) (Nakladatel, vydavatel) Nakladatel Praha : Český statistický úřad, 2023 Fyz.popis 352 stran : barevné ilustrace, mapy ; 30 cm ISBN 978-80-250-3314-2 Číslo nár. bibl. cnb003497688 Edice Lidé a společnost. Obyvatelstvo Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografické odkazy Jazyková pozn. Souběžný anglický text Dal.odpovědnost Český statistický úřad. Odbor statistiky obyvatel. Demografická příručka 2021
Český statistický úřad. Odbor statistiky obyvatel. Demografická příručka 2021. Anglicky
Údaje o názvu Sociální kompetence jedince při vstupu do ZŠ / Jitka Petrová a kol. Záhlaví-jméno Petrová, Jitka (Autor) Údaje o vydání 1. vydání Nakladatel Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2022 Fyz.popis 103 stran ; 21 cm ISBN 978-80-244-6078-9 Číslo nár. bibl. cnb003493267 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Předmět.hesla děti předškolního věku * děti školního věku * školní zralost * sociální dovednosti * pedagogická diagnostika Forma, žánr kolektivní monografie Konspekt 316.4/.7 - Sociální interakce. Sociální komunikace MDT 316.346.32-053.4 , 316.346.32-053.5 , 373.29 , 316.61 , 37.013.77 , (048.8:082) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 316.6 - Sociální psychologie. Chování Druh dok. KNIHY Publikace je zaměřena na seznámení s problematikou sociálních kompetencí žáků při vstupu do základního vzdělávání, s akcentem na korelaci úrovně sociálních kompetencí dětí předškolního věku, zjišťované prostřednictvím kontinuální pedagogické diagnostiky a následnou mírou adaptační úrovně v 1. ročníku základní školy. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1